Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Antikoncepcia...A...Menzes

Príspevok v téme: Antikoncepcia...A...Menzes
M20

ahojte brala som antikoncepciu 6mesiacov a mesiac som si dala pauzu,ked som brala antikoncepciu tak som mala pravidelnu menstruaciu a teraz mi to mešká uz 5deň sex SOM nala ale davali sme si pozor..od zaciatku som nemala pravidelnu menstruaciu.Myslite ze by to mohlo byt tym ze uz neberiem tu antikoncepciu??,Ďakujemmm

Dadula56

HAK nie su momentalne aktivne cukriky zopar minut po uziti, aby si od nich telo potrebovalo oddychovat. To je popularny blud. Treba si uvedomit, ze ak uz raz beriem HAK, tak sa mi hormonalny system umelo nastavil prostrednictvom HAK a ak ju vysadis na mesiac v dobrej viere, ze sa "ocistis", akurat si narobis bordel v tele, lebo zrazu sa musi nastavit na svoje vlastne regulacie.Takze preto ti meska. Nasad hormony, ak ich chces brat a nevynechavaj az pokial sa nerohodnes s tym prestat uplne. Sparv si test, aby si bola pokojna.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Antikoncepcia...A...Menzes - Fórum - ZDRAVIE.sk