Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Neurogééna tetánia

Príspevok v téme: Neurogééna tetánia
2Iva66

Dobrý deň, mám 20 rokov a po ročných tažkostiach mi zistili neurogénu tetániu, lekár mi predpísal Xanax,som študentka VŠ a ťažko zvládam stres a pri každom strese mi začnú tŕpnuť ruky, strašne mi bije srdce a mám ťažké závraty. Vtedy ma prepadne strašná panika niekoľko krát som s tým bola na pohotovosti na infúziu a potom sa to zlepšilo ale stále sa mi to vracia. Nemá niekto podobný problém, ako riešite stresové situácie?

RNG

Tetania je sposobena nedostatkom mineralov a CO2 v krvi, nie nedostatkom xanaxu, umelej patentovanej navykovej chemikalie("oblbovak"), ktora nema co hladat v tele.
Pri stresoch su zvysene spotreby mineralov a zrychlene dychanie znizuje hladinu CO2 v krvi, tj nema co vodit elektricke signaly v nervoch a svaly strpnu(tetania=trpnutie).
Casto je to z oslabeneho travenia a absorbcie(to sa da napravit doplnenim chybajucich kyselin, enzymov, mikrovlaknin a probiotik), prinajhorsom docasne sa daju mineraly dodat vo forme doplnkov na kosti spolu s vitaminmi D-3 a K2 a pripadne 1 gramom spiruliny na zlepsenu absorbciu.
Stress je skodlivy treba ho za kazdu cenu zmiernit a odstranit, posri cez Google.sk pod mojim nickom a slovom stress. Je to spojene samozrejme aj so spankom, tj pozri aj na temu spanok. Na ukludnenie posobia dobre vitaminy B, najma zmes Stress B, co je specificky urcena na znizovanie stresu. A pomaha aj aminokyselina L-theanine, vytazok zo zeleneho caju, ukludnuje a neuspava, davka 2 x 200 az 400 mg.

Textová Inzercia

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!