Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Zufala ,posudte sami...

Príspevok v téme: Zufala ,posudte sami...
TRAPIMSA

ahojte všetci....

v prvom rade chcem napisat, ze moj problem sa mi tu pise takto cez pismenka strasne..ale horsie by to bolo hovorit, som rada ze nieco take existuje,kde sa mozem poradit...

tak zacnem...
Mam 17 rokov, mam ten problem, ze niesom spokojna so svojim telom... neznasam ho!!! Nemyslim si o sebe ze vyzeram nejak nepekne (myslim tvar)... a ani postava nieje zla som s tym spokojna.... nesom nejaka skarednica ani boh vie co.. (tymto ziadam vopred nepytajte sa ma na fotku atd.) .... mam ten problem ze v podsate ked som zacala sulozit,tak som zacala pouzivat antikoncepciu od ktorej som sa akosi ochlpila ,je to zadok,ruky trosicku na prsiach... proste ja mam hrozny zivot ,pretoze v lete sa kazdy druhy den musim holit, no peniaze nemam na trvale zbavenie sa chlpov... najhrie je, ze mam \\\\\\\"milenca\\\\\\\" s ktorym sa pomerne casto stretavam a hanbim sa aby sa ma dotkol zadku,pretoze si ho holim... preboha teraz len prehltavam ako sa tu ttrapne citim po tej vete... neznasam sa! preboha je to hrozne ked si ho chytim ten zadok a je tam taka drsna koza... ja som nestastne dievca straaaasne... uz aj placem lebo mne to hladkanie tam aj chyba... a taktiez spavame spolu asi mesiac ani nie tak casto ale stale zatial mame polohu chvalabohu tu istu ze ja lezim len... poradte mi co mam robit ked nemam peniaze na trvalu epilaciu??? ja nevladzem takto!!!

trapimsa

vsetkym vam dakujem..ste zlati.... no ja nemamodvahu ist na ziadne testy fakt proste trapi ma to strasne ze som si ju oholila... som hlupana mala som nechat tak.... teraz uz tazko vratit to spet:(((( je to hrozny pocit pre mna... a tu antikoncepciu no ja neviem asi to je z nej..ale ako od dectva som bola tou vyspelsou v triede stale... mozno to nebude tym ze nejako som sa vtedy tak nezacala na seba viac pozerat .... ale len myslim ze je to ta antikoncepsia co uz juu velmi dlho neberiem... to soms a tu zverila po dlhej dobe... peniaze na tie trvale odstranenie chlpov nemam a neviem co robit.... ;,,,,(((((( velmi ma to trapi neviete si predstavit ako... :(((

Carie

Podla mna tento problem nemas z HAK, ta to nesposobuje. A keby sposobila, tak ti to po jej vysadeni prejde, co sa nestalo. Povedz o tom svojmu gynekologovi, nech ti spravi hormonalne testy, ci nemas viac muzskeho hormonu. Praveze HAK su zenske hormony a skor by to malo posobit proti tomu. Neboj sa, milenec ta urcite neopusti pre par chlpov na zadku.

Magy

pia11 - to si kde vzala taku blbost, ze chlpky holenim zhrubnu????

tak ako tu pisu ine baby - prva a zakladna vec: zmenit hormonalku, prip. ju vysadit. existuju aj ine sposoby AK, aj ked sa to partnerovi mozno nebude pozdavat, ale ked chce sex, tak nech aj on vyjde trochu v ustrety tebe.

Veet? chlpky po nom nebudu mat tak ostre konce ako po holeni a teda nebudu na dotyk tak drsne.

trapimsa, uz som zazil aj horsie ochlpenu babu a bolo to v pohode. priatel ta nevykopne z postele, ak sa mu zveris s problemom, prip. poziadas o pomoc. a netreba sa brat tak vazne!

pia11

veď tu píše, že to už neberie, ale chĺpky zhrubli od toho, že si ich holila.. naozaj skús tie depilačné prúžky, je to super, chĺpky sa ti časom zjemnia, uvidíš, a už sa nebudeš trápiť. trošku bolesti zvládneš a budeš zase spokojná. držím palec

lady fuck

DEPILUJ SA pasikmi napr aj od Bale nahrejes strhnes auwky trošku a mas pokoj celi mesiac!!! maš mesiac pokoj a krasnu hladku prdelku ako male babo... a potom vyhod tu zasranu antikoncepciu to je bordel pfuj pfuj pfuj nak drahý pouziva kondom nech nie je maznavý... a potom choj ku gynekologicke lebo si is dodrbala hormonalny systém bejby..

Danielle24

Nie som na toto ziadna specialistka, ani nic ine, ale podobny problem, a este horsi, mala sesterka. Je mozne, ze tie tabletky ti mohli pošramotiť hormonalny system a z toho tak zarastas... doktorka ti asi predpisala nieco, co ti moc nesadlo. No, neviem, ci sa to da do poriadku...niekedy je lepsie so ziadnymi liekmi, pokial ich clovek naozaj životne nepotrebuje, nezacat.
Clovek nikdy nemoze vediet , co mu ten-ktory liek sposobi a ake bude mat nasledky na organizmus, aj ked je, akoze pod "starostlivym" dohladom lekarov. :(

xxy

nic take neexistuje, potrebujes odstranit pricinu, a ver tomu, ze gynekologicka sa s podobnymi pripadmi uz stretla. je to problem, kt. by si mala riesit skor, ako prides o rozum

TRAPIMSA

NIE UZ TERAZ ZIADNU NEBERIEM... UZ JE NESKORO ANTIKONCEPSIA TO UZD SOM SI OHOLILA... UZ NENI ZIADNA SANCA ASI ABY SOM MALA HLADKY ZADOK ;*-((((

Textová Inzercia

Stop suchej a olupujúcej sa pokožke!

Vyskúšajte novú kozmetickú masť Psoricol s výťažkami z rastliny Yucca Shidigera.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Zufala ,posudte sami... - Fórum - ZDRAVIE.sk