Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Tetovanie vs právnici

Príspevok v téme: Tetovanie vs právnici
KamilkaV1932

Ahojte, chcela by som Vás poprosiť o vyjadrenie názoru na moju otázočku .. študujem právo a chcela by som si dať tetovanie na zápästie - nič veľké len jedno slovíčko. Bude to podľa Vás vadiť pri mojom budúcom povolaní alebo nie? Ďakuje vopred veľmi moc za Vaše názory. :)

Nela41

Ak si chceš dať tetovanie tak si ho daj na miesto, kde ho ľahko skryješ aj v horúčavách. V iných krajinách som videla právnikov aj s piercingom v obočí. Neviem hoci ako ich brali klienti, ale slovák by len málokedy zveril svoj život (veľký majetok, svoju slobodu a podobne) niekomu s piercingom v obočí či s tetovaním. My sme na to moc konzervatívny národ oproti iným krajinám.

orol

Keď tam nebudeš mať nič, nebude to nikomu vadiť, pokiaľ tam budeš mať, riziko sa výrazne zvyšuje a to obzvlášť v povolaniach štátnej správy, atď atď...

ezuva

ja som právnička a mám tetovanie na vnútornej strane zápästia a plánujem ďaľšie na vnútornú stranu ramena. dodnes som s tým nemala problém.

womanP

zalezi aj ake slovicko :) ale v podstate by mi to ako klientovi nevadilo, skor by to vo mne evokovalo urcitu ludskost. Profesionalita tkvie v celkovom prejave, vystupovani, pokial v tomto vzbudzuje pravnik dobry dojem, decentne tetovanie by nemalo prekazat.

pupl

ak to naozaj chceš radšej by som si to dala na nejakú časť tela ktorú nie je vidieť. Možno to vadiť vobec nebude ale može sa stať že niekomu aj bude a bola by škoda prísť preto napr. o prácu raz, pretože predsa len hlavne aj keď budeš staršia mohlo by to na niektorých posobiť menej serióznym dojmom....

limuzina