Maju pekní ludia lahsi/lepsi zivot?

Príspevok v téme: Maju pekní ludia lahsi/lepsi zivot?
ciernaperla

co si o tom myslite? Pekni ludia maju podla mna viacero vyhod v zivote napr. pri hladani partnera, prace a aj kamaratov. Zato skaredi ludia ano aj takí su bohuzial su casto krat odsudzovaní za svoj vzhlad ak ke za to nemozu. Napr. také modelky pekne zarabaju, zbalia koho len chcu, ale za to chlap sa na nad skaredou zenskou casto krat len posumeje (hehe...jezibaba)
ja neviem...kde je v tomto svete spravodlivost??

Maoam

ak niekto pracuje ako povodny cudzinec v Nemecku ako odbornik vo vyskume, tak musi mat fakt 'nieco' v hlave...a nielen to, potrebuje na to vela schopnosti, za to ze bola velmi introvertna, ju povrchnaci sudili ako ju sudili...ale ta baba bola a je velmi inteligentna, najmä vo vyskume sa introverti vedia velmi dobre uplatnit

a ze jej nevyslo manzelstvo? no boze, 50% manzelstiev sa rozvadza a z tych zvysnych 50% ostava hrubym odhadom spolu 40% z inych zistnych dovodov, alebo kvoli detom a pod...

anonymka23

ciernaperla,

akí sú to tí "pekní" a "škaredí" ľudia? Dá sa to nejako charakterizovať? Veď jedna žena sa môže jednému mužovi páčiť a druhému zase nie a zase môže to platiť aj naopak. Preto je asi podľa mňa ťažké túto Tvoju otázku zodpovedať.

Sejla

mirapocsa:
"tá blbá" z gympla podľa mňa až taká blbá nebola, keď pracuje v nemecku vo výskumnom odbore a čo ty vieš aký mala život, akú situáciu v rodine, prečo bola taká, aká bola. A keby sa aj taká supercitlivá narodila, citlivosť nie je zlá vlastnosť, skôr naopak, len je v tom veku a situácií proste ťažšie zvládnutelná. Fakt neznášam tých povrchných ľudí, ktorí majú happy life a súdia druhých len preto, že sú možno ťažšie dostupní a myslia si, že "tá je blbá, má debilnú povahu a sama si za to môže" - títo naopak môžu byť vo svojom vnútri oveľa krajší a šťastnejší, než priemerný človek s kopou falošných priatelov navôkol; len toľko.

kasandra