Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Problém s Postinorom!!!!!! SÚRNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

trixxa

Kazdopadne si hned chod kupit test. Lepsie je behom jednej minutky si byt na istom,ako haluzit a trapit sa cakanim. Ja som prednedavnom prezivala to iste. A neboj..bude to ok.

nelka

Jednoznacne chod k svojej lekarke a povedz jej nech ti spravi krvne testy, ci si tehotna. A ak bude vsetko OK. Tak len v klude cakaj na menzes :)

eja888

no ale vieš, ja by som to mala dostať to týždna ako píšeš... a potom by som mala dostať vtedy, ked mávam obyčajne... lenže ja mám taký problém, že ja to mávam nepravidelne.... ešte minulý mesiac som brala tabletky. a tento už nie... a teraz neviem či to dostanem vtedy, ked by som mala mať menzes v čase užívanaia tabletiek... nemám ísť radšej na vyvolávačku.... pretože netuším, či to dostanem ako obvykle ked som brala tabl.... no fakt netuším čo robiť....

nelka

do tyzdna by si mala dostat menzes, ale to je len nasledok ze si ho uzila, skutocny menzes by si mala dostat v ten den kedy ho dostavas zvycajne (ale nastrachuj sa hned ak ti bude meskat, tak do tyzdna je to optimalne). Ak ti bude meskat viac ako tyzden tak zajdi za svojou lekarkou.
Vela stastia! A ziadne obavy, postinor je ucinny.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Problém s Postinorom!!!!!! SÚRNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Fórum - ZDRAVIE.sk