Reklamácia - oklamali ma

Príspevok v téme: Reklamácia - oklamali ma
havmňau

Dobrý deň, chcem vás poprosiť o radu, čo sa dá robiť v mojej situácii. V istej spoločnosti som si v decembri 2011 kúpila mobilný telefón. Pred viac ako mesiacom som ho reklamovala, pretože nefungovalo nabíjanie- niekedy vôbec, niekedy sa pri ľahkom dotyku telefón prestal nabíjať. Niekedy som teda mohla telefón nabiť bez problému, niekedy sa nezačal nabíjať a nedalo sa nič robiť. Predávajúci hneď po zapojení nabíjačky do telefónu usúdil, že nabíjanie je vnútri zlomené. Vypísal reklamačný protokol. Keď uplynul mesiac a spoločnosť sa mi neozývala, požiadala som otca, aby sa išiel opýtať osobne, pretože kúpna zmluva aj reklamácia bola vystavená na jeho meno. Telefón mu hneď vrátili s tým, že je opravený, ale nedali mu žiadny doklad o servisnom zásahu. Doma som, zistila, že telefón neopravili. Keďže nemám doklad o servisnom zásahu, nemám ako dokázať, že aj ked bol mesiac (údajne) v servise, problém nevyriešili. Spoločnosť ma oklamala. Čo môžem robiť? Nemôžem telefón reklamovať v autorizovanom servise danej značky? ďakujem

novinarka

Dobrý deň,

odkiaľ ste? Nechceli by ste tento problém riešiť prostredníctvom televízie a vyrozprávať ho na kameru? Obyčajne sa kompetentní zobudia skôr a začnú konať podľa zákona.

havmňau

zo zákona je povinnosť vydať doklad o vybavení reklamácie..to neurobili= porušili zákon..a navyše tvrdil, že je to opravené a nebolo..tak oklamali

slfslf

chod ho dat reklamovat znova. pokial viem, oni nemaju ziadnu povinnost aby ti dali nejaky papier zo servisu. na vymenu tovaru alebo vratenie penazi mas pravo az ked sa ta ista chyba po oprave bude na tovare opakovat trikrat. takze nikto ta neoklamal.. ak mas pocit ze ano, zavolaj na slovensku obchodnu inspekciu