Mama alkoholička

Príspevok v téme: Mama alkoholička
nicnicnic

dobrý večer,iba v skratke,lebo viem,že problém sa nevyrieši,mám 19 rokov,som jedináčik,bývam u matky,ešte študujem,naši su rozvedený,matka je alkoholička,je na tom zle.Kupuje si domov flaše atd..Každý víkend opitá,sem tam aj cez týždeň..
Aby toho nebolo málo,tak si vodí domov chlapov s ktorými víkend prepije a celý prespý,k tomu nechýba sex atd..
Lezie mi to tak na nervy,že sa bojím,že niečo vyvediem bud jej alebo sebe.Už je úplne stratená,je mi to tak lúto,ked kamaráti majú normálnych rodičov,majú auto,chodia na nákupy atd..normálne rodiny,nevládzem už ani do školy chodiť,(mám psychické problémy už od 15 rokov-uzkostno depresivnu poruchu,dr/dp..)
Iba chcem vedieť ako by ste sa vy chovali? čo by ste robili na mojom mieste?

abraka

Mám presne rovnaký problem. Mam 19, mama pije ako dúha. Rodičia rozvedeni, byvame u otcima, ten je navyse psychopaticky nervak. Najnovšie ho zacala podvádzať a vlacit sa s ciganmi a cela dedina nas ohovára. Útechoumi je len to, ze uz len rok a odidem na vysku. Bojim sa ze nezmaturujem lebo v takychto podmienkach sa ucit nedá... :(

anonym000

nicnicnic viem , že je to tažké , ale ty maš aspon tu vyhodu , že si dospela možeš zarabat a niekde odíst su aj taky , kt. maju mamu alkoholicku a nie su este dospeli nemaju nijaku sancu..... len musia to všetko znašat a vydržat to.... magy ma pravdu radšej by si mala odist ,viem , že ju v tom nechceš nechat ale ona sama si musi uvedomit čo robi a ked odídeš možno že si to uvedomi, to je moja rada :)

Cariboo

nicnic, takych ako ty je bohuzial mnoho. Mas pravdu, clovek ktory to nezazil si to dobre ani nevie predstavit co vsetko obnasa zit s alkoholikom plus mat svoje zdravotne problemy. Tu ziadna rada nepomoze, pretoze jedna by nestacila a chce to nejaky povedzme ze zazrak :(