Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Antikoncepcia a výtoky

Príspevok v téme: Antikoncepcia a výtoky
danielaaaaa

ahojte, mám jeden problém, s ktorým sa neviem vysporiadať.
Beriem HAK sunyia prvy mesiac. no asi v polovici blistra mi zacali výtoky červeno-hnedej farby, tak som teda prestala brat blister a hned mi prisiel menzes. Dalsiu tabletku som si zobrala štvrtý den menzesu, tka ako mi doktor povedal. no o tri dni nato som sa vyspala s mojiom priateľom a keďže som bola v čase ovulacie tak som zneistela. Den po pohlavnom styku som si zabudla zobrat tabletku a mne po zabudnuti tabletky do 12tich hodín prisli cerveno.--hnede výtoky a male bolesti v podbrušku. Prosim o radu čo mám s tým robiť. Ci som nahodou nechytila nejaku chorobu, alebo zápal alebo niečo ine aleo či je to normlane?? vopred ďakujem

Textová Inzercia

Stop suchej a olupujúcej sa pokožke!

Vyskúšajte novú kozmetickú masť Psoricol s výťažkami z rastliny Yucca Shidigera.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Antikoncepcia a výtoky - Fórum - ZDRAVIE.sk