Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Zinnat a vyrážky!

Príspevok v téme: Zinnat a vyrážky!
deniki

Ahoj, beriem Zinnat od soboty, dnes je tretí den a som sa pekne vyhádzala, na rukách, bruchu...nesvrbí ma to, je to škaredé...Ešte aj dnes som mala horúčku, takže ani neviem, či mi je lepšie....bolí ma hrdlo, hlava, s nosom nemám šancu dýchať.

Ked som sa vyhodila, to znamená, že mi nezaberajú? Mám ísť na pohotovosť?

Dík za príspevky

modracik

deniki,to je neziaduci ucinok....Precitaj si pribalovy letacik.Ja by som to riesila prirodnou cestou,ale rataj s tym, ze za tie produkty sa plati...ak chces viac info, ozvo sa na meil./klikni na moju prezyvku/

Textová Inzercia

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Zinnat a vyrážky! - Fórum - ZDRAVIE.sk