Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Citalopram a krvácanie

Príspevok v téme: Citalopram a krvácanie
join me

Prosím vás, žienky ktoré užívate, alebo ste užívali antidepresíva s účinnou látkou citalopram - teda Citalec, Esoprex, nemali ste problémy s rozhádzaným krvácaním počas cyklu? Od mája som brala Citalec a od septebra v podstate kontinuálne krvácam alebo špiním. Gynekológ mi to jednorázovo zastavil Norethisteronom, ale to nie je žiadne perspektívne riešenie. Po Citalecu som brala Esoprex, ten mi teraz psychiatrička zmenila za Trittico práve z dôvodu gyn. problémov. Vraj citalopram môže spôsobovať v ojedinelých prípadoch zníženú zrážanlivosť krvi. Nerobia sa mi po tele žiadne modriny, ani inak nemám zvýšenú krvácavosť - napr. z porezania, záderu a pod. Moc sa mi preto nezdá, že by tieto gyn. problémy súviseli s AD-čkami. Brala som ich 4 mesiace bez problémov, tak keby to s tým súviselo, asi by to začalo skôr, nie? Riešim to samozrejme aj s gynekologom. Mali ste niekto takéto problémy a ak áno, ako ste to poriešili?

Textová Inzercia

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Citalopram a krvácanie - Fórum - ZDRAVIE.sk