Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Strata chuti na sex a vsetky sexualne stimuly po vysadeni HAK

Príspevok v téme: Strata chuti na sex a vsetky sexualne stimuly po vysadeni HAK
AdamKrt

Priatelka vysadila HAK asi pred pol rokom. Od vtedy to s jej sexualnym libidom ide dole vodou. Predtym maval chut na sex, teraz sa musi do vsetkeho nutit. Vzrusenie jej ide tazsie, prestala uz aj sama masturbovat, nechyba jej to. Vsetky sexualne prejavy, co sa tyka pohlavnych organov jej zacinaju byt neprijemne, ale ostatne prejavy ako masaz, dotyky, hladkanie, je jej prijemne. Dokonca, ked jej chcem urobit oral, tak je to jej neprijemne. Sex postupne degraduje na to, aby som sa urobil. Pocas sexu je jej prijemne, ale tazsie sa vzrusuje, az to zacina byt u nej skoro nemozne. K HAK sa nechceme vratit, z toho svinstva zacala mat zdravotne problemy. Berie vitaminy, enzimaticke pripravky, kupil som Lapacho, Catuabu, Damianu...

Sama je z toho nestastna a mne dochadzaju napady, co robit. Nikdy som nemal rad HAK, ale ze po jej vysadeni sa zacne diat toto, by som nepovedal.

Da sa nejako pomoct zregenerovat organizmus, zvysit jej libodo ? Brala HAK aj preto, ze mala problem s akne, co sa po vysadeni HAK zhorsilo. Pomohol som jej s nasadenim vitaminov, enzymov a dalsich pripravkov. Sam to tiez uzivam a v zivote som nemal tolko sexualnej energie, ze bez problemov sa mi stihaju v dolnych partiach doplnat buduci potomkovia aj 2x denne a stale mam chut, erekcia pri nej kazdu chvilu.

Vsetko, co som poznal na zvysenie libida som pouzival aj na sebe. Objavil som na sebe erotogenne zony, ze som ani nemyslel, kde vsade su. Staci, ked ma pohladka na uplne banalnych miestach a je to. U nej vsak, akoby mala nervy ako ocelove lana, vzruchy minimalne. Bavime sa otvorene. Ked sa jej opytam, ci sa jej to pacilo, ze ano. So mnou mala vzdy najintenzivnejsie pocity. Ale odkedy vysadila tu HAK, nikdy nedostane chut a mna tiez prestava bavit vtierat sa, ked si pripadam, ze ju do toho nutim, co nechcem.

Mate niekto podobne skusenosti po vysadeni HAK s chutou ? Ako ste to riesili, co pomohlo, kolko to trvalo ? K sexuologovi, alebo aj gynekologovi, ci aj obycajnemu doktorovi je obrovsky problem ju dotiahnut.

Laurora

Ja som uzivala HAK 3 roky a mala som problem, ze pocas uzivania som na sex chut nemala, mala som problem sa vzrusit a celkovo som sa k sexu dost nutila. Potom co som ju uzivat prestala nejaky cas trvalo kym sa organizmus precisti a zregeneruje ale potom sa dostalo vsetko do starych kolaji cca po 3 mesiacoch... Ked tu citam, ze su zeny, ktorym to trva tak dlho, aj roky... a odmietaju ist k lekarovi tak problem bude skor v ich psychike. Kedze to nechcu riesit. Ja kebyze mam takyto trvaly problem okamzite naklusem k lekarovi, je to normalna vec, niet sa zaco hanbit. Nie sme v materskej skole. Su proste zeny, ktore sex bavit prestane, preto si nemyslim, ze to urcite suvisi s vysadenim HAK.

Lukynello

Hormonalna antikoncepcia je pre zenu qabsolutne najvyssie zlo, zaroven rozmyslam, ako je mozne, ze ho tolko zien uziva.. Blizia sami sebe a blizia aj este nenarodenemu dietatu. Totalne nezodpovedne spravanie. Muz dokaze velmi jednoducho svojim spravanim a konanim zene libido zvysit bez akychkolvek podporovacov a podobnych skodlivin.. Staci sa snazit ...:) a milovat -odkaz odstránený-

Michal777

U nas po vysadeni HAK nastal rovnaky problem. Partnerkina chut sa postupne znizovala, az prisla na bod mrazu. Za tri roky sme sa nikdy nepohadali ani nic podobne. Som skutocne rad, ze to vysadila, mala z toho zdravotne komplikacie (co som osobne tvrdil od zaciatku) a tie v podstate uplne ustali. Posledne mesiace to je ale tragedia. Hadame sa kvoli hlupostiam, niekolkokrat sme si sadli a rozpytvali tuto temu. Sama priznala, ze ochladla (nie voci mne, ale celkovo okoliu), nedava najavo city, blizke okolie vidi a citi, ze sa zmenila, aj ked ona samozrejme tvrdi opak (jej rodicia, moji, rodicia a samozrejme ja). Chut na milovanie ziadna, co budiz by som este prezil nejak, ale akykolvek pokus o moju naklonost, vyjadrenie citov, odignoruje a len odhrapruje ,,aj ja teba". Rozmyslal som, ci nema ineho, ale povedala, ze ju nepritahuje vobec ziadny chlap a nema na nic a nikoho chut. Neviem co s tym...Cely HAK je jeden mega bordel pre zenu. VIdim sam, ze ju to totalne rozbilo a je z nej iny clovek.

AdamKrt

Pharmatex bol dobry, ten som pouzival volakedy. Priatelku mam inu. Brala HAK, uz HAK neberie, robime to bez antikoncepcie /coitus reservatus/, lebo pripadne babo by nebol problem. HAK jej robila zle a musela ju vysadit. Naliehal som na nu, nech ju vysadi aj skor, mal som starosti o jej zdravie, ale vysadila ju, az ked z nej mala vazne zdravotne problemy. Bola na vysetreni, tam jej doktor povedal, ze to ma asi z HAK, nech ju vysadi. Vysadila ju, ma po problemoch, ale ta chut sa jej nevratila. Nechcem, aby to znovu uzivala, nebudem davat prednost dobrym pocitom z milovania pred jej zdravim. Ani ona uz HAK nechce uzivat.

A ze mame problem v sexe ? Nemozem ovplyvnit niekoho zdravotny stav, ani ho smahom ruky vyliecit, aj ked sa o to snazim. S roznymi doplnkami som jej pomohol pri zlepseni zdravotneho stavu, ale ta chut na sexualne podnety ju presla, az ma k tomu trochu aj odpor. Tazko potom nieco robit. I v sexe, aby slo milovanie dobre, je to ako v tenise. Pre dobru hru je treba mat dobreho partnera, ktory lopticku vie chytit a odrazit. Pri sexe/milovani, je to tiez o apetite. Niekomu staci rychlo a kratko a niekto by premiloval cele hodiny. No a ked je to na oboch stranach rozdielne, tak to skripe. Proste bez dobreho sparingpartnera sa dobra hra /milovanie/ zahrat neda :)

M 25

však ty si vždy preferoval len pharmatex, ako že tvoja priatelka mala tabletky??? či to máš inú?

a čudujem sa, že práve vy máte problém v sexe

a mne, nie , nestalo

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Strata chuti na sex a vsetky sexualne stimuly po vysadeni HAK - Fórum - ZDRAVIE.sk