Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Roaccutane - šúpanie pokožky

Príspevok v téme: Roaccutane - šúpanie pokožky
Snehuliak

Ahoj, asi tak pred mesiacom mi kožná na moju žiadosť predpísala Roaccutane... Všetko prebiehalo super, lenže teraz sa mi už asi 5. deň začala nehorázne šúpať brada a oblasť okolo úst... Pokožka je tam celá šupinkatá, biela, úplne vysušená... Viem že toto mal byť jeden z účinkov tohto lieku, ale nečakal som že to bude až také hrozné... Sotva si tie šupiny alebo ako to mám nazvať umyjem, za 10 minút to je zase v pôvodnom stave a pokožku okolo úst a na brade mám ako keby mi ju niekto zošmirgľoval... Vadí mi to čiste z estetického hľadiska, pretože to vyzerá hrozne, a aj s ďialky to je celkom vidieť... Ľudia si o mne môžu pomyslieť že si neumývam tvár. Moja otázka je smerovaná na tých ktorý Roaccutane/Acnenormin brali... Chcem sa spýtať či sa toto dialo aj vám, a ak áno ako dlho??? Celkom ma desí že by som takto mal vyzerať počas celej liečby...
Neviete niekto či sa na to nemôže použiť Physiogel? Kožná mi hovorila že počas liečby nemôžem na pleť používať žiadne prípravky, ale na diskusiách bežne čítam že ľudia počas užívania používali prípravky na suchú pleť, a nepísali o tom že by im to niečo robila... Za odpovede budem rád. ďakujem.

ccsjgs

snehuliak: vobec si neumyvaj tvar casto. pouzivaj premastujuce kremy. skus calciovu mast
ebi: asi mas nizke davky k tvojej vahe

ebi77

ja už druhý mesiac beriem Roa. a mám ešte stále mastnú pleť :/, a tu na fóre poväčšine píšete, že po niekoľkých dňoch sa vám už začne sušiť pleť, ja asi som nejak iná :)))

vaness_a

a k tým prípravkom, určite môžeš :) hlavne nepoužívaj také, ktoré ti vysušia ešte viac pleť, takže len hydratuj a hydratuj pleť :D ale žiadne prípravky na akné nemusíš používať, pleť sa ti vyčistí samo :) toť vše :DD

vaness_a

Ahoj, to je úplne v poriadku, že sa ti to šúpe, je to aj preto, že je zima už riadna..takže jediné čo ti môžem poradiť je, že si to krémuj..a to dosť často:) mne sa tiež šúpala koža okolo úst a tiež som si to stále krémovala..takisto aj pery :)takže krém maj vždy poruke.. neviem či je zrovna najlepší nápad si to každú chvíľu umývať,pretože potom sa ti to bude ešte viac(keďže voda vysušuje), skôr ten krém by som zvolila, nejaký mastný(keď si doma). Musíš to len vydržať,oplatí sa.. tak veľa šťastia :)

Textová Inzercia

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Roaccutane - šúpanie pokožky - Fórum - ZDRAVIE.sk