Stratená v tomto živote ako dalej

Príspevok v téme: Stratená v tomto živote ako dalej
akashina

Ahojte. Neviem kategorizovať tento môj problém. Asi som sa len nejako stratila, zasekla v živote. Jednoducho neviem čo sním po kariernej stránke alebo v hľadaní nejakej cesty ktorá by ma naplňala. Vyštudovala som strednu, dostala sa na vysoku a asi tam to nejako zlyhalo. Tak študujem niečo čo ma vobec nebavý a o to horšie sa to študuje ked to ani neviem a nebude to mať relatívne uplatnenie. Som len prváčka, o mesiac sa to chystám zabaliť, nemienim sa takto zdeptávať.Ale vobec netuším co dalej, pretože nemám nejaký cieľ, vysnívané povolanie a netuším co so životom po tejto stránke. Nemám taký sen ako niekto že chce byť doktorom. Rozmýsľala som že by som odyšla zo slovenska. napr. anglicko opatrovať dieťa, alebo skusiť pohovor na letušky... alebo kde si do talianska za časnicku.. moja anglina je taka stredná, dohoviť by som sa viac menej vedela... Lenže neviem ci by to bolo nejako efektivne ako tento krok pri mojom probléme. Alebo som chcela polroka brigádovať a potom isť do nitry na psychologiu, tá ma celkom bavila aj na strednej lenže mi hovoria že to tiež nemá buducnost a uplatneni..neviem najrašej by som ušla lebo sa cítim pod tlakom, stiesnenie, priškrtene, ach .. neviem proste ako najsť v živote tú metu ktoru by som chcela robiť. Nechcem skoncit ako vacsina co robia robotu aby nejako vyžili:/ Viem možno som mladá, naivna.. ešte neprefackaná životom myslim si že možem snivat..ale ja neviem potom je fakt život len o nejakom systeme prežívania?

Lucia11

ahoj, presne viem co prezivas, lebo u mna je to rovnake. tiez chodim na vysku ktora ma nebavi, nenaplna a tiez si pripadam ze zo mna nic nebude a vobec neviem co v zivote dalej. Ak by si chcela niekedy popisat, pohovorit si tak sa ozvi. Vela stastia:)

javor24