Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Arteterapia

DannyGirl

Ahoj, neviem, ci ti uz niekto poradil, nechce sa mi to cele citat, ale ak nahodou nie, tak skus vyhladat OZ Terra Therapeutica. Je to obcianske zdruzenie v BA, vedu arteterapeuticke skupinky na pomoc pri roznych problemoch. Neviem ale, ci prave funguju, lebo sa mi zda, ze rekonstruovali budovu, tak bude najlepsie, ak sa informujes priamo na ich cisle :)

Rost

veru presne tak ja sice hrat neviem nic ale ak uz mam tu moznost byt pri gitare tak vacsinou iba pocuvam co ako znie a skladam to do seba a tato cinnost je skvela na odreagovanie od negativnych myslienok.

tbl555

Rost, :) ja hrám na gitare, no ehm, vlastne nie je to ešte taká hra, som samouk, ale je to super - nemyslíš na iné veci, trénuješ trpezlivosť, skladáš si tóny, hudba je veľmi zaujímavá..

Rost

tbl - dakujem :-),ja by som chcel hrat na gitare , na klaviri , mozno bubny co som skusal by ma to bavilo.

Bruno - my sme sa asi nepochopili ale to je vedlajsie nechajme lieky tak , ja to zhrniem tak ze pokial mam a viem o niecom co mi pomaha a zlepsuje mi stav tak to budem robit predom a ak by nic nefugovalo, tak az potom budem mozno rozmyslat nad liekmi.Nechcem tu uz ale riesit lieky , rad by som zohnal arteterapeuta / -tku.

Bruno333

Neviem, ja osobne nechapem nieco uzivat kvoli placebu...tak potom asi naozaj nemas depresiu...
Zavislost na antidepresivach ??? To je vlastne nemozne, maximalne mozes mat prechodny syndrom z vysadenia, ale aspon ja to riesim dlhodobo, a mozno na cely zivot. Problem je ze tazko sa zije bez liekov, to je cely problem a s nimi Ti to jedine vyrovna hormony, ktore zodpovedaju nalade ( takze hlavne 3 zname:serotonin, dopamin a noradrenalin).
Nechapem preco ludia zeru lieky na vsetko, ale ked sa jedna o depresiu co je zavazne ochorenie tak su apriori proti...