Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

HAK a vynechanie menstruacie

Príspevok v téme: HAK a vynechanie menstruacie
Katka999

Ahojte.
Pred troma mesiacmi som vysadila HAK Novynette po trojrocnom uzivani. Prve dva mesiace som mala normalny cyklus, no teraz mi menstruacia meska uz tyzden. Pritom sa citim ako keby som ju mala (pobolieva ma v podbrusku, mam naliate prsia, väcsiu hmotnost, len nekrvacam). Mala by som ist na "vyvolavacku" k lekarovi? Ci este pockat? Tehotna by som nemala byt, aj test bol negativny.

Katka999

ved to, ze uz nechcem do seba "pchat" dalsie umele hormony. A takisto neviem kde som mala rozum, ked som zacinala brat antikoncepciu. No mam trochu tazke srdce aj na dnesnych gynekologov. Ti by najradsej vsetko riesili tabletkami. Tak budem cakat :) Dakujem za radu

odpovedam

vyvolavacka je len dalsi koktejl umelych hormonov a nezabezpeci ti, ze dalsi cyklus bude ok. Niekde som citala, ze zenske telo sa povysadeni HAK spamatava a ocistuje az 30 mesiacov, necakaj, ze hned tvoje telo zacne vyrabat vlastne hormony a fungovat bez problemov. Chce to cas. Ja mam napr. po HAK trvale problemy a lutujem, ze som to vobec dakedy brala. Proste len cakaj. Umele hormony blokuju vyrobu vlastnych hormonov a ked to naraz vysadis, este stale ta ovplyvnuju zvysky umelych hormonov...

Textová Inzercia

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

HAK a vynechanie menstruacie - Fórum - ZDRAVIE.sk