Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Račkovanie

Príspevok v téme: Račkovanie
poulinla

Dobrý deň. Mám 14 rokov a neviem povedať \"R\". Známi mi hovoria že ho viem povedať, ale ja viem že nie, len občas sa mi niekedy zadarí. Pod jazykom som spozorovala uzdičku, a je nejaká krátka a myslím si že to je tým, ked som bola malá, nedali mi ju prestrihnúť. Prosím pomôžte mi, či je ešte vhodné v mojom veku ju odstrániť a ked áno tak k akému lekárovi mám ísť. PROSíM o pomoc ďakujem :)

poulinla

Ok, poinformujem sa. je to dobrý nápad (s tou nahrávkou) ale ako? :D nie som počítačový technik, takže to by bol asi menší problém.

Magy

to sa musis spytat zubara, nie kazdy to robi a nie kazdy je na to vybaveny. myslim, ze nemal by byt problem, aby ti to spravili skor na stomatochirurgii nez u bezneho zubara. ale treba sa informovat.
btw, to mi mozes poslat rovno nahravku svojej reci, a rovno ti poviem ako to vyznie. ty to vnimas inak a ludia okolo to tiez mozu vnimat inak. nakoniec sa moze stat, ze zo svojho "hendikepu" spravis prednost ;)

poulinla

Magy- Hah, ďakujem :)) ale tak ja tiež hovorím také francúzke r, niekto hovorí r ako G.. ale mne to strašne vadí :D a inak zubár by to nevedel spraviť?

Magy

poulinla - ano, male deti to znasaju dobre, ak je uzdicka az uplne pri spicke jazyka, vacsinou sa to robi dnes v prvych dnoch po porode.
neboj, prezijes ;)
myslim ze k logopedovi este pojdes, ale uz to bude skor len taka dokoncovacia navsteva, kde s tebou prejde mechaniku precvicovania vyslovovania, uz to pojde podstatne lahsie. drzim palce!
(btw, na skole som mal spoluziacku, ktora to R vyslovovala tiez tak zvlastne, znelo to ako "francuzske" r. bolo to strasne sexi :) )

poulinla