Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Abstinencne priznaky

Príspevok v téme: Abstinencne priznaky
janc

Zdravím, po ukončení užívania navikokovych liekov /10r./ vznikajú abst. priz.

Môžu bolieť nohy /stehna nad kolenom, zo zadu nôh/

Tiež ráz pravý, alebo ľavý bedrovy kĺb.

Momentálne roby i počasie svoju úlohu, ale myslím, že neni príčina v počasí.

Ďakujem kto mi bude vedieť poradiť.

Ddana

Záleží aké návykové látky to boli. Ak to neboli analgetiká tak uvedené príznaky nesúvisia s abstinenčným syndrómom.

mariska333

robi si spravil hrubicu

abstinencne by si mal triasku, pot,
zvracanie nervozita....

precitaj si

asi mas zmenu pocasia neviem na co si sa liecil asi nieco stym spojene tazko povedat daj si ibalgin

Textová Inzercia

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Abstinencne priznaky - Fórum - ZDRAVIE.sk