Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Zhorsenie stavu po uzivani Betaserc

Príspevok v téme: Zhorsenie stavu po uzivani Betaserc
issy

Pred pár týždnami som bola na ORL s tým že mi hučí v ušiach a doktor mi predpisal Betaserc. Po prvých dávkach sa moj stav značne zhoršil nielen čo sa týka hučania v ušiach, ale bola som aj malátna, bolela ma hlava, začalo mihanie pred očami a tak som tabletky vysadila. Bolesť aj malátnosť prešli, no hučanie v ušiach je oveľa horšie :( čo s tým?

Textová Inzercia

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Zhorsenie stavu po uzivani Betaserc - Fórum - ZDRAVIE.sk