Liečba akné urinoterapiou

Príspevok v téme: Liečba akné urinoterapiou
sivacik

ahojte,

liečim sa presne týždeň urinoterapiou, natieram si urinu na tvár,pretože mám problémy s akné. Mám veľa upchatých pórov,moja pleť vyzera nerovná a nepekná,ako posiata krupicou. Sú to hlavne podkožné vyrážky,mám ich po celučičkej tvári. Som sledovaná odborníkom,takže viem ako urinu používať,že musí byť sterilná,atď... No vidím len zhoršienie a som z toho smutná...

Chcem sa spýtať ľudí,ktorí si takto akné liečili,pomohlo Vám to? a za koľko? Zhoršil sa vám stav akné?

Budem veľmi vďačná za reakcie a komentáre, no príspevky ako fuj,ble si odpustite... Keď je niekdo zúfalý,skúsi aj toto...

ďakujem,pekný deň

Ipsik

Keby som mal riešiť akné močom, tak kašlem aj na akné:-) By som sa povracal. Treba len mať trpezlivosť a počkať. Niekedy treba počkať rok, dva, tri, niekto čaká aj celý život, ale potom sa dočká sladkej odmeny vo forme vyriešenia všetkých problémov.
Svieť Slniečko svieť, nech mám čistú pleť:-O

MatrixDecoris

Na taký problém je vynikajúci unikátny sprej MatrixDecoris. Určite ho odporúčam vyskúšať. Výsledky su v mnohých prípadoch vynikajúce. Viac info si môžete prečítať tu : www.powermatrixslovensko.sk
prípadne si môžete stiahnuť celý katalóg :
www.powermatrixslovensko.sk

peknaplet

Ja som vyskusala kyslikovu dotykovu infuziu v Trnave. Hlboke akne mi sa mi vyhojilo po par sedeniach a aj uhre sa mi prestali robiť. Nadchlo ma, ze je to uplne bezbolestne a to serum co maju je uplna pecka, tvaricku mam ako ked som mala 10 rokov. Volaju sa 4P Medical.

Ewelin2

Skusala som na akne urieu / ranny moč / . natrela som sa iba dva krat ale viac som nemohla. Xicht mi smrdel aj po umyti. Ako som otocila hlavu, citila som močku.

Diusinka

ahojte,

Sivacik a u koho si pod odbonym dozorom? Zhanam odborny dozor pre priatela v ba na urinoterapiu, viete poradit?

Oňa