Som vzdelaná a mám všetko čo chcem, ale niekedy sa necítim šťastná

Príspevok v téme: Som vzdelaná a mám všetko čo chcem, ale niekedy sa necítim šťastná
lepoška

Ahojte, uvedomujem si, že sú tu ľudia s oveľa väčšími problémami, ako mám ja, no aj tak sa vás chcem opýtať, či ste sa s takým niečim už niekedy stretli.
Ako malá som vyštudovala doplnkovú základnú školu, potom som išla na konzervatórium, kam som tak veľmi chcela a teraz študujem UFK Nitra. Prijali ma aj na VŠMÚ do Bratislavy, kam o rok nastupujem, ale...
Niekedy mám pocit, že jednoducho nie som šťastná, niekedy si myslím, že je to tým, že jednoducho všetko mám. Neviem, čím to je, skratka keď to na mňa príde, neviem sa z ničoho tešiť. Bývam na vidieku s rodinou, naozaj nemám žiadne vážne problémy, no napriek tomu mávam niekdy takéto stavy.
Ďakujem.

Blossom

Potrebuješ do života adrenalín . Skús robiť veci o ktorých si predtým ani nepočula :) Skoč z lietadla skús bungeejumping alebo začni sa venovať , napríklad, ženskému boxu . Hocičo čo ťi môže do života priniesť adrenalín. S adrenalínom sa "vypúšťajú" aj hormóny šťastia. Choď ráno behať , cez víkend choď s kamarátmi na paintball a zabavte sa ! :) Jednoduché :) Zisti na wiki dačo o adrenalíne a o hormóne šťastia , tam to bude oveľa podrobnejšie vysvetlené :)

Klasik12321

Skus si dat urobit hormonalny obraz, len tak zo srandy, ci pricina nebude niekde inde. Ja som mal kedysi problem so serotoninom a podobne stavy za tych istych podmienok ako tu opisujes.

spaceboy