Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Neustála podráždenosť, hádky s partnerom...

Príspevok v téme: Neustála podráždenosť, hádky s partnerom...
xmoniax

Ahojte,
Tak na začiatok sa predstavím, som študentka VŠ (veeeľmi náročnej), brigádujem, a mám priateľa s veľkým srdcom. Ale mám často pocit, že je toho na mňa priveľa, ťažké to je (škola) a že nemám čas samu na seba popr. kamarátky, keďže všetok svoj voľný čas (je ho málo) venujem svojmu priateľovi (som pri ňom veľmi šťastná).
Avšak keď mám svoju slabú chvílku, tak pomaly na každý jeho čin vyletím, povyčítam mu veci, čo by som inak mu nevytkla, by mi nevadili, no keď na mňa prídu stresy..no jednoducho len tak pením...hlavne ma podráždi v takej situácii, že on je niekde vonku na káve, alebo vo fitku po práci a ja po škole rovno pracovať...tak mi to príde také nefér (len ak som v strese práve) a vybehnem na neho...alebo mu vyčítam, že keď je so mnou, tak je unavený, v posteli hneď odpadne a pritom deň predtým so mnou volal, keď bol vonku na káve s kamošmi a bol plný elánu...vtedy mu to moc vyčítam a už je hádka na svete...ja si naozaj naplánujem tú školu a prácu, aby som ten čas s ním si mohla naozaj užiť, nič nerobiť, byť vyspaná a pod...a on nie, on sa tak nezariadi, teda ako mu to vijde...no neustále mám kvoli týmto veciam naňho nervy, skladám ho, vyvolávam spatne, jak psycho sa už cítim niekedy...ale potom keď sa už ukludním a sme spolu, tak je už všetko super.
Prešli ste si niekto podobnou situáciou? ako by som to mohla riešiť??

xmoniax