Práca pre John Garfield

Príspevok v téme: Práca pre John Garfield
nina82

Mám nastúpiť v apríly ako predavačka v predajni obuvi john garfield. Avšak odvšadiaľ počúvam aká je práca pre túto sieť strašná, vraj sa tam často robí aj v noci, neustále naťahovanie sa s ťažkými kartónmi a vraj prácu nadčas ani nepreplatia - plus vedenie za každú hlúposť kráti prémie. Začínam sa naozaj báť, máte niekto skúsenosti s prácou u nich? Moje zdroje boli väčšinou ženy, čo odtiaľ odišli a jeden pán, čo pre nich vozil...rada by som však počula viacero názorov.

KovisMartina

Hlavne je to nekvalitná obuv a strašné služby. Nikdy by som tam nerobila. Potom musíš rátať s nahnevanými zákazníkmi na dennej báze. Nemala by som na to žalúdok. Tu sa už aj zákazníci spájajú proti nim: www.facebook.com

artur

Okolo garfieldu radsej ani nechodte. Inventuru, precenovanie robite aj v noci za čo vam nezaplatia. Svoju dovolenku ak si budete chciet vybrat s horkou biedou vam daju a ani nech vas nenapadne marodovat, to sa v garfielde nesmie. Za kazdu sprostost vam stiahnu odmeny to je pravda. Aj cez vaše osobne voľno musite byt 24hod na telefone aby vam mohli volat popripade sk vas budu potrebovat. Pristup manazerov je pod charakterny (oni su nieco, vy ste nič). Robite 12stky, sadnut si možte jedine na 30 hodinovej prestavke, inac stale behate. Takze vam drzim prsty a dufam ze ste si vybrali inu pracovnu ponuku ;)

arretha

www.john-garfield.com – nekvalitne topanky, ktore nevyreklamujete
pridavam sa ku nemalemu mnozstvu zakaznikov, ktori mali tu smolu, ze nakupili v tejto firme topanky. Nie som prva a ani posledna, ktorej sa po cca mesiaci prejavila chyba. V mojom pripade to bol zadrhavajuci sa zips. Kedze som si nebola vedoma neadekvatneho zaobchadzania, tak som sla cizmy vyreklamovat. Na predajni sa uz rozculovala ina zakaznicka, ktora reklamovala topanky 3 krat... mala tu smolu, ze sa jej chyba zopakovala vzdy na inej topanke... tato fima si dava dokladne zalezat na tom, aby sa reklamacny proces tahal zakonnych 30 dni. To iste bolo aj v mojom pripade. Nedali si namahu mi zatelefonovat, ale v 30 den mi prisiel listok z posty, ze tam mam list. No a v liste pisane, ze reklamacia je neuznana. Tak som sla s cizmami ku obuvnikovi, nech mi ich opravi. A ten vravi – ak vam ich opravim, tak ako keby som vas okradol – chyba sa zopakuje, lebo su cizmy krivo site na troch miestach. Ajhla!! Takze nie, ze moja chyba, ale VYROBNA chyba! Naozaj – pas kozenky pod zipsom bol na jednom mieste siroky pol centimetra, na druhom mieste 2 centimetre.... Tak som to sla reklamovat znovu a co asi? Neuspela som! Posudok totizto J. Garfieldu robi firma Unicer, ktora mala davnejsie spor s inym zakaznikom, ktory im dokazal, ze su prepojeni, takze kvoli konfliktu zaujmov si dali zalezat na tom, aby sa uz nedalo dokazat prepojenie – vymenili mena vo vedeni (adresu ale nie, hm...). Takze, vykrucaju sa ako sa da, su absolutne neprozakaznicki, predavaju nekvalitu bez najmensej ochoty si to uznat a zakaznikovi nahradit SKODU, ktoru mu takto sposobia. O arogantnom pristupe predavcky menom Matejcikova, ktora arogantne tvrdila, ze cizmy vidi, ze su site rovno ani nevraviac.... Takze, ak mate zbytocne vela penazi, casu, pevne nervy a tesite sa, ked vam neuznaju opravenenu reklamaciu – hor sa nakupovat do John – Garfield!!!

mongol

ahoj moja známa robi v garfielde a nevie sa dočkať kedy jej skončí zmluva . Neplatia nadčasy a nedavaju dovolenky , ak máš aspoň na chleba tak Garfield obchadzaj zdaleka.

garfield

Ja som tam pracovala a čo sa týka reklamácií, mala som z nich plnú hlavu...ľudia po nás vrieskali napriek tomu ze my na predajni sme naozaj nemohli za to že ich topánky boli neuznané...už len kvôli ľudom som sa bála chodiť do roboty, čo to zasa bude za den a kto mi pošliape ego..do toho vedenie, ktoré nevedelo čo od radosti a stále zmeny predajne atd ..plat mizerný..viac ako mizerný..nadčasy nezaplatené..takze ked si to tak zhrniem, začala som tú prácu nenávidieť ale kým som si nenašla inú bola som tam...uplne som rezignovala a ked som tam aj bola na reklamácie už som prestala reagovať...nebola som nepríjemná k zákazníkom ale ked už aj po mne vrieskali či vedenie či zákazníci brala som to jedným uchom dnu druhým von..nenechám si zničiť zdravie za 300 eur za mesačne odpracovaných 200 hodín..to len pre info...možno ak si to prečítajú niektorí ľudia tak si uvedomia ze ich cholerické správanie naozaj nepomôže ked ho budú používať na zamestnankyňu..ani to ze pošlú šoiku na predajnu...oni len skontrolujú správnosť papierov nie či je správne rozhodnutie v topánkach..skúste ísť vyššie...na malých rybičkách sa max vykričíte..nezískate ale nič
nečudovala by som sa keby celý garfield skrachoval ako aj v čechách a po skúsenostiach s nimi a ich \"oblubenosti\" im už ani dlhú životnosť nedávam ak sa tam podstatne nezmení prístup...po prípade vedenie

lilyianka

no vyplata bude podla mna velmi uboha, predpokladam, ze nejaka minimalka, max, nieco naviac ... ale urcite po vyplate odtial rychle odides .... ono to bohuzial v takychto obchodoch tak je, zodrat tie predavacky ..ani sa necudujem, ze su potom take "prijemne" ..... za par eur a este sa tam na nich niekto "odbavuje" a nestihaju ... ach jaj ....

nina82

to ešte neviem, pretože výplatu dostanem až niekedy koncom budúceho mesiaca-po 18. Ale kolegyňa vravela, že nech nečakám prémie :( a základný plat je úbohý, pričom robota je ťažká, manažérka poprepúšťala 2 či 3 predavačky a vzala len jednu. A my to tam nestíhame, stále chodí tovar, prekladáme a preceňujeme podľa toho ako si manažérka zmyslí a najhoršie je, že ak máš aj voľno, tak človeka volajú do roboty. No som strašne zvedavá na tú výplatu.

lilyianka

tak odtial co najrychlejsie odid... ono co viem, tak takeho je to aj v takko fashin, new yorkeri a pod .... si len v skusobnej dobe, tak nemas co riesit ..a ked to nie je tajomstvo, aky plat tam mas?

nina82

Tak už som nastúpila a urobila som zle :( rovnako ako zle sa správajú ku zákazníkom,tak sa správajú aj pracovníkom. Chcem tam čo najskôr skončiť, urobila som chybu. Ináč-predavačky za tie reklamácie nemôžu, ak máte s tým problém, choďte vyššie.