Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Bolesti v podbrušku po tabletke PO

Príspevok v téme: Bolesti v podbrušku po tabletke PO
jennie

ahojte.chcem sa opýtať či je normálne mať bolesti v podbrušku po užití tabletky po??? Tabletku som užila 11 hod. od nechráneného styku a o 5 dní som dostala krvácanie a na následne nato normálnu menštruáciu. Tá mi skončila po 7 dňoch a tak som si pre istotu urobila test a ten bol negatívny, ale neviem si vysvetliť tie bolesti. Zažili ste to už?? Ďakujem za rady

akinom007

Tiez som mala bolesti v podbrusku po tej tabletke. Užila som ju 12 hodín po styku co bolo u mna ráno a nasledujúcu noc nad ranǒm po užiti začali bolesti

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Bolesti v podbrušku po tabletke PO - Fórum - ZDRAVIE.sk