Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Cvičenie a stravovanie

Príspevok v téme: Cvičenie a stravovanie
veva55

Ahojte :) mám 16 rokov, vážim okolo 53-54kg, meriam 160cm. Pred asi 2 rokmi som schudla okolo 18 kíl. Už dlhšie chcem začať cvičiť, ide mi najmä o spevnenie postavy, hlavne brucha a možno zhodiť nejaké 3-4 kilá. Neviem ale ako sa mám správne stravovať pred a po cvičení, v akých časových intervaloch atď... Dá sa mi cvičiť popoludní alebo až večer. Pomohlo by mi keby mi niekto poradil a prihodil k tomu aj pár príkladov na konkrétne vhodné potraviny, jedlá... Ďakujem :)

pompom

lolipop to je blud bez zltok vies ake je zltko vyzivne a zdrave obsahuje mineraly a stopove prvky 1 vajce na makko cele ma kj aso 400 a k tomu polku razneho chleba a to ma ranajky na 800 az 1000kj.Nevylucuj pecivo uplne len minimalizuj na ranajky si mozes dat jeden krajec ni boeleho chleba ma asi 500 kj to ako by si zjedla jeden ovocny jogurt.Chod na stranku www chudnutie.sk.Miro Vesely jeho teoria je jest vsetko ale v memsich davkach a schudnes.A nechci schudnut vela za kratky cas staci 2kg zesiac a za 10mes je to 20 kg.Moje ranajky su razny chlieb s o sardinkami s parad pretlakom na nom a s cibulou a cesnakom davno som takto schudla nijake nezmyselne diety.Na tamtej stranke mas aj kaloricku tabulku chod na nu.Netrebasa chleba bay len netreba sa prezrat.Ja zbonujem sardinky a su zdrave.

lolypop

Ranajky : vajcia najlepšie varené 3-4 ked môžeš tak bez žltok.Ale 2 zjec a ostatne vyhod podla toho koľko vajíčkov zješ.Potom napr . ovsené vločky nie kaše od značky EMCO ale OVSENE VLOČKY , ovocie banánany jablká.
Olovrant : cottage cheese , biel. jogurt bez ničoho samotný , zase ovocie.
Obed : kurac. cecky , ryža , a hoci aké mäso aké budete mat , kedže máš 16 nedá sa stravovať na vlastné náklady ;-).Dalej , zemiaky , ladovo-rajčinový šalát k tomu.
1 večera : tuniak vo vlast. štave
2 večera : ked nezvládneš 250g tvarohu , tak zase biel. jogurt.
Skús obmedzit pečivo , ale môže byť celozrnné.Denne vypiť 3-4 litre vody , VODY.A pokús sa jesť každe 3-3,5 hodiny.A dôležitá je taktiež regenerácia.

Textová Inzercia

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Cvičenie a stravovanie - Fórum - ZDRAVIE.sk