Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Problém s pleťou, začervenaná, suchá a stiahnutá tvár

Príspevok v téme: Problém s pleťou, začervenaná, suchá a stiahnutá tvár
nicole44445

Dobrý deň, mám 16 rokov, mám na tváry vyrážky, nie je ich až tak veľa, bola som u kožnej, diagnostikovala mi, že mám akné vulgaris a predpísala mi zineryt - (tekutina s práškom) a aknemycin 2 000 masť, a hneď po 2- krát použitia sa mi tvár celá začervenela, je suchá a úplne stiahnutá. Mám ísť s tým zas na kožné? Nie je to alergia alebo niečo také s toho čo mi predpísala? Ak ma niekto s tým nejaké skúsenosti alebo vie ako na to, alebo či je to normálne a po čase to zmizne, proste ak ma niekto o tom neaké informácie a rady ako na to tak ďakujem za skorú odpoveď.

dffxz

skus ten zynerit pouzivat raz denne alebo kazdy druhy den. ak nepomoze, pouzivaj ho iba lokalne na vyrazky. skus hydratacny krem na citlivu plet, ale iba z lekarne, ako la riche, bioderma, eucerin.. su ale drahsie

gbstw

používaj kvalitný hydratačný krém, kľudne aj viackrát za deň, ak nepomôže skús sa poobzerať po jojobovom oleji (jojoba oil) ten vraj veľmi dobre pôsobí pri začervenanej a iritovanej pokožke (aj pri akne) :)

nicole44445

ebi777 : viem, čítala som, ale som až príliš červená a hydratujem ju krémom, ale zatiaľ veľmi to nepomáha a hanbím sa takto ukázať von, neviete či môžem používať pri tom make-up ? lebo by som to chcela zakriť tu čerenú pleť aspoň trochu, pretože vyzerám ako z tej reklamy čo zaspala na slnku a ešte k tomu mám vyrážky

ebi777

nieeeeeee, však píšu v letáčiku, že je to vedlajší účinok, tá podráždená suchá pokožka až šupinatá pokožka,,,,
treba ju nejakým krémom aj hydratovať počas tejto liečby

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Problém s pleťou, začervenaná, suchá a stiahnutá tvár - Fórum - ZDRAVIE.sk