Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Vysadenie HAK, následne nasadenie Duphastonu

Príspevok v téme: Vysadenie HAK, následne nasadenie Duphastonu
Nana15555

Ahojte potrebujem radu. Zajtra doberiem poslednú tabletku HAK ( brala som cca 4 roky )a rozhodla som sa vysadiť jednak nechcem to už brat a menzes sa dá aj inak naštartovať ako len pchaním tabletiek. Moja doktorka mi hneď predpísala Duphaston na vyvolanie menzesu, že ho mám začať brat deň keď teraz dostanem menzes, povedala že to budem užívať dovtedy kým ho nebude mat normálny. Vždy som mala problém s menzesom, nikdy som ho nemala pravidelný, keď som brala HAK bol ako hodinky. Potrebujem radu ako ho vyvolať bez toho aby som zase do seba pchala lieky. Ďakujem

kvietok232323

odpovedam, mas pravdu :) potom zbytocne vysadis HAK ak budes do seba pchat ine hormony...predsa len su umele. Pre telo je vysadenie anikoncepcie trochu sok, pretoze doteraz dostavalo umele hormony, nemuselo si ich tvorit same...teraz si bude musiet zvyknut vytvorit si ich. Zato ti moze menzes trochu meskat, mozno bude trvat par mesiacov kym sa to ustali.

kvietok232323

mne po vysadeni meskal tri tyzdne. potom prisiel sam.... ale zasa ja som vysadila po osmich alebo deviatich rokoch...moze ti kus meskat ale podla mna ti pride aj bez tych liekov co ti odporuca brat :)

odpovedam

no podla mna by si nemala hned bart duphaston, ak chces mat prirodzenu menstruaciu. Telo si v prvom rade potrebuje vydychnut a zacat produkovat vlastne hormony. Ale to je len moj nazor, nie som lekar. Avsak v podstate len ides menit umele hormony za dalsie umele hormony :-/

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Vysadenie HAK, následne nasadenie Duphastonu - Fórum - ZDRAVIE.sk