Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Pracovať v zahraničí

Príspevok v téme: Pracovať v zahraničí
lujzax

DObrý deň, chcem sa spýtať, je sa ľahké zamestnať a nájsť si k tomu ubytko v zahraničí?? najlepšie v anglicky hovoriacich krajinách? dá sa tam zamestnať len s maturitou z gympla, štátnicou z AJ?? bez VŠ? a dá sa tam stále dobre zarobiť?
pretože študujem na VŠ, zatial mám všetky skúšky, ale tento semester asi nezvládnem, je toho moc veľa a ťažké...tak keď budem viac ako jednu skúšku ťažkú prenášať do tretiaku, tak sa nato asi vyprdnem, nevládzem, prestáva ma to baviť to stresovanie, stresujúci ľudia okolo mňa, ktorí ma len demotivujú, že sa to ozaj nedá zvládnuť...no v SR asi bez VŠ isto nezostanem, bo robiť predavačku, hm, to by ma neustále môj otec len ponižoval, oporu uňho by som isto nemohla hľadať, tak by som odišla preč, do zahraničia, i tak som to vždy chcela spraviť...no neviem či by som si našla nejakú lepšiu prácu než je upratovačka...

0vecka

2 bftzss to plati mozno ak si maju moznost vybrat teda na jedno pracovne miesto sa hlasia dvaja... ale v plno odvetviach je to naopak...

bftzss

v zahranici sa da zamestnat aj bez VS ale zalezi o aky druh prace mas zaujem. na pozicie kde sa vyzaduje vyssie ofborne vzdelanie , tak tam absolventi zo slovenska nemaju skoro ziadnu sancu. vela ludi ani nevie kde je slovensko, nepoznaju nase VS atd. radsej zamestnaju niekoho s titulom zo znamej VS a z ich krajiny. vela firiem ak hlada zamestnancov rovno do poziadavok vymenuje ktore konkretne univerzity akceptuje.

lujzax