Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Vratenie penazi

Príspevok v téme: Vratenie penazi
lasturnik

Zdravim, tak zakladam trosku bizarnu temu, no neda mi to. Ide o to, ze v poslednom case si pripadam ako charita. Ako mne nevadi pozicat znamemu peniaze, ked ich nahodou nema pri sebe alebo z nejakeho ineho dovodu (nejedna sa o velke ciastky, som student, tak hovorime v radoch par eur, rozumej 2-20). Jedina vec, co ma na tom mrzi/stve, ze vacsinou sa uz nedostane k vrateniu. Napr. aj teraz, znamy z Ceska ma poziadal ci by som mu nekupil u nas flasu, kedze v CR sa tazsie zhana, lebo ju chce dat bratovi na narodeniny. Tak som mu ju v pohode kupil, len akosi mu asi nepride normalne tie peniaze vratit. Hovorime o 17 eurach, co je pre nepracujuceho studenta celkom slusna suma. Absolutne by mi nevadilo, keby som kupil tu flasu na intraku pre nas, pripadne mi vobec nevadi, ked niekoho pozvem, tie absolutne nechcem, cize o to tu nejde. Len mi pride divne, aby som ja platil za nieco taketo. Vadia mi situacie toho typu, ktore som tu popisal.

Neviem ci ste ma spravne pochopili. Moja otazka teda znie, ako nenapadne, resp. ako poziadat kamarata o vratenie penazi bez toho, aby vas ludia povazovali za skroba, lakomeho a neviem co si o vas mysleli, len slusne poziadanie. Viem, ze pre niektorych to bude tema na zasmiatie (samemu mi to pride odveci), len by ma zaujimal vas nazor/postoj a tak. Vdaka.

lasturnik

Peniaze nakoniec este v ten den sam vratil, povedal, ze na to absolutne zabudol. Len mi to v tu chvilku uz zacalo pripadat ako charita, takze plany poplach. Samozrejme vdaka za rady.

Maoam

vsak to je jasne, ze je to trik, tato obet tu, ktora pisala na fore bude jedna z mnohych obeti toho magora, ten si mesacne usetri peknu ciastku.....a rocne sa mu to krasne rentuje, dokym najde nejakeho - prepacte za vyraz, blbca, ktory mu pozicia