Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Počkať?

Príspevok v téme: Počkať?
Nikol35215

Dobrý deň,
chcela by som sa vás spýtať o radu. Už dlhší čas počujem hlasy, vidím predmety a obrisy ľudí, ktoré neexistujú. Aspoň ostatný to vravia. Psychiatra navštevujem rok aj pól,brala som lieky: Abilify, Risperidon Teva, Nikob a teraz mi asi pred týždňom doktorka zmenila lieky na Seroquel. Ale už asi týždeň mám znova takéto stavy, znova počujem hlasy a tak. Povedala ,že to nie je schyzofrénia ale že je to niečo akútne a nešpecifikovateľné. Mala by som jej zavolať a požiať o zmenu liekov alebo mám ešte počkať? Mávam aj depresie a tie hlavy mi hovoria aby som si niečo spravila, alebo aby som niečo spravila niekomu inému. Za odpoveď vopred ďakujem.

kablica

urcite ano, mala by vediet, ze sa ti stav zhorsil
a popremyslaj nad tou hospitalizaciou, asi by ti bola prospesna, hoci uplne chapem, ze sa ti tam nechce

Nikol35215

No ona mi dala asi slabšie lieky, ten Seroquel. Lebo z Nikobu som strašne pribrala a mala som už aj nábeh na cukrovku a iné metabolické poruchy. Teraz mám znova ten stav a nechce ma prejsť.

kablica

no t ak 25mag nikobu je viac ako dst
mozno by taka kratsia hospitalizacia nebola na skodu, pretoze by ta tam vysetril klinicky psycholog, porobila by si nejake testy a podla toho by ti nastavili liecbu. Lebo striedat antipsychotika bez rozmyslu ako ponozky tiez nie je riesenie...

Nikol35215

Mám tam akútnu psychopatickú poruchu, neviem ako je to správne ale takto to tam mám. No a dávky si pamätám Nikob- táno 10 miligramov a vecer 15. A Seroquel teraz 400 miligramov.

kablica

nie akutna psychopaticka, ale akutna psychoticka porucha, to je diagnoza so skratkou F23.
nepises, ake davky liekov si uzivala

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Počkať? - Fórum - ZDRAVIE.sk