Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Bolesť krížov - stolička?

Príspevok v téme: Bolesť krížov - stolička?
ivka113

Ahojte,
asi týždeň ma trápi intenzívna bolesť krížov, dovoľte, aby som to priblížila:
pokiaľ viac chodím, na nákup a tak, začne ma to mierne pobolievať, no najviac zo všetkého ma to bolí v práci - pracujem ako telefonistka, takže samozrejme sedavé zamestnanie, a keď sedím na stoličke, čo tam máme, tie bolesti sú také intenzívne, až hrôza. Skúšala som ju nejako polohovať, sedieť viac vyrovnaná a podobne ale nič nezaberá.
Zaujímavé ale je, že keď prídem domov, pol hodinka, a bolesť je proste preč, ako keby tam ani nebola, a to doma mám tiež stoličky samozrejme :) ale keď sedím doma, nič ma chvalabohu nebolí, ani keď ležím v posteli.
Bolesť je intenzívna, na krížoch, väčšinou v strede, kúsok nižšie, skôr nad kostrčou, ale vystreľuje aj do okolia.
Nedávno som bola na prehliadke u gynekológa aj urológa (kvôli niečomu inému) - z gynekologického hľadiska je všetko ok, len doktor si nie je istý podozrením na endometriózu, urológia ok. Viem že aj kvôli endometrióze je bolesť krížov, no tu sa mi to zdá, že je práve z tej stoličky??
alebo mi poradíte? problém je, že v celej budove žiaden iný typ stoličky nenájdete:( pred rokom nám ich všetky menili, nemala som nikdy takého problémy.

Viete mi prosím poradiť, či sú teda moje predpoklady správne, resp či mám zájsť aj za všeobecnou s tým, alebo ako si pomôcť....

ďakujem vopred...

ivka113

No na to som tiež myslela, len si neviem predstaviť, že by mi to nadriadení povolili :( v tomto smere je to dosť obmedzené..a nechápem, keď na nej sedím už viac než rok, že mám problémy až teraz....

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov