Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Problem

Príspevok v téme: Problem
Miruš K. 22

Potrebujem z niečim pomôcť. Užívam antikoncepciu a spala som s priateľom a začala som krvácať, menštruáciu mám dostať až o 2 týždne.Tiekli zo mňa aj krvavé hrudky ale nič ma nebolelo a na druhý deň som si našla hnedú škvrnku na nohavičkách. Mám ísť z tým k doktorovi? Môže to súvisieť s "tichým" potratom aj keď užívam antikoncepciu? Ďakujem za odpoveď..

ta3

pravdaze, ci uzivas antikoncepciu alebo nie, tieto veci su bezne, aj zo mna velakrat isli cele kusy krvi a tiez obcas mi menzes zahaproval, nestresuj sa zbytocne

ta3

Mirus
pre pokoj duse navstiv gynekologa, ale z mojej skusenosti mozem povedat, ze mestruacia nemusi byt vzdy pravidelna a ani hrudky krvy nie su nicim zvlastnym, stava sa to, nemusi ist o potrat

Textová Inzercia

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Problem - Fórum - ZDRAVIE.sk