Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Problém s menštruáciou..

Príspevok v téme: Problém s menštruáciou..
Swetlus

Ahojte, mám 19 rokov, už asi 2 roky beriem pravideľne HAK, po pol roku brania, sa mi úplne zmenila menštruácia, najprv trvala asi 3 dni, ale teraz už posledný pol rok, mám veľmi slabé krvácanie, vlastne sa to krvácaním ani nedá nazvať..skôr len akoby taký tmavý výtok a za tie dva dni miniem asi cca. 2 tampóny. Neviem či to robí ta HAK, alebo je v tom nejaký iný problém....mala by som navštíviť gynekológa?

Textová Inzercia

Stop suchej a olupujúcej sa pokožke!

Vyskúšajte novú kozmetickú masť Psoricol s výťažkami z rastliny Yucca Shidigera.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Problém s menštruáciou.. - Fórum - ZDRAVIE.sk