Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Zlá skúsenosť

Príspevok v téme: Zlá skúsenosť
inhonorastis

Mám 19 rokov a pred 7 rokmi som zažila zlú skúsenosť s učiteľom... nikomu som o tom nepovedala, no teraz mám kvôli tomu problémy... nedokážem sa citovo naviazať na chlapca bez toho, aby som si nespomenula na to zlé... riešila som to aj s odborníkmi, ale nemám s nimi dobrú skúsenosť... ak som bola pri chlapovi, chcel ma tam (pardon, za výraz) pretiahnuť, vraj iba tak to prekonám... potom som šla za ženou a dosť veľa vecí mi dávala za vinu, bolo mi ešte horšie... akú vinu môže mať 12 ročné decko za to, že...... no bola by som rada, ak by sa tu našiel niekto, kto by mi s tým vedel pomôcť... takto žiť ďalej už naozaj nevládzem...

Samin

Ak maš naozaj taky problem, ako hovoriš, ako ti mi pomozeme? Samozrejme že to dokáže len odborník a pochybujem, že by bol každý uchyl a chcel by sa s tebou vyspat. Alebo len možny potencionálny partner čo by navždy tie zle pocity v tebe "zabil". Ale nebudes na tom az tak zle, ked o tom hovoris takto otvorene, do detailov.
Inak tu je povodna tema,
www.zdravie.sk
odvtedy tu boli dalsie dve podobne, ale v tejto je najviac reakcii a asi aj najvacsi problem. Vela stastia.

ta3