Skrytý tyran?

Príspevok v téme: Skrytý tyran?
MiškaMiška

Obraciam sa o radu nakoľko sa točím už dlho v kruhu bolestných otázok. Mám 25 rokov a spoznala som muža o 9 roka staršieho prostredníctvom internetu. Vyzeral na začiatku veľmi dobre, prezentoval sa ako rozumný muž. Dokonca mal ťažký životný osud a len ťažko chorú matku. Mali sme veľa spoločného, názorov a pod. No postupne začal neskutočne na mňa tlačiť so sexom. ja som ho prosila nech počká, že sa na to ešte necítim pripravená, že je to priskoro. No on rozprával stále len a len o tom, vyhľadával miesta kde by sa dalo až ma nakoniec po viac ako mesiaci do toho psychicky dotlačil. Čakala som viac, že prídu krásne chvíle, výlety a pod...no zrazu len samé ja ja ja, egoizmus, neochota prispôsobiť sa, vzal si hypotéku na vlastný 1 izbový byt...mal priateľov, kt. žili bez partneriek, svoje kamarátky - no tam som ja vítaná nebola. Ja som študentka, on zarába veľmi slušne...nakoniec odomňa žiadal, aby som platila striedavo na posedeniach na káve a pod. Čo mi príde dosť neseriózne nakoľko naša situácia bola fakt veľmi rozdielna...prišlo kritizovanie, stále bombardovanie čo je na mne zlé - za hlúposti ako vyliata voda a pod. Stále len sex, sex, sex...a aj to, bohužial dosť tvrdý sex a bez lásky. Jeho návrhy na doslova masochystické praktiky som odmietala...no na druhej strane tvrdil, že túži po dieťati a rodine...na mńa dať však ani cent nechcel, lebo jeho hypotéka a pod...ale na to, aby sebe šporil, kupoval značkové oblečenie a šporil na zimnú lyžovačku mal...to mi povedal: na lyžovačku musím. Jedného dňa sa so mnou vyspal, použil dosť nepekné surové oslovenia pri tom a asi po 2 hod. na to sa rozišiel - po debate o financiách a mojej neistej práci po ukončení VŠ. No naďalej sa mi pripomínal, ani ukončiť to, ani vrátiť sa...vyslovene akoby sa vyžíval v mojom utrpení. Nijaké aktivity so mnou nechcel vykonávať - vždy sa zobral s nejakým kamarátom do posilovne kde ženy mali pre nich vstup zakázaný, na túru s kamarátom, vý