Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Nemôžem schudnúť

Príspevok v téme: Nemôžem schudnúť
ijhjecnerce

Mesiac sa snažím schudnúť. Cvičím obmedzila som sladké a mastné jedlá ale asi to nestačí kedže som neschudla za ten čas ani kilo. Som z toho zúfalá. Nie štítna žlaza v tom rolu nehrá kedže som kôli tomu bola dnes aj na sone. Výsledky krvi dopadli veľmi dobre a pri sone mi doktorka povedala že mám priam úkažkovú štítnu žlazu ktorá pracuje ako švajčiarske hodinky. Žiadne strumy, cysty ani ju nemám zväčšenú jednoducho je všetko tak ako mám byť tak ale ja inak nechápem prečo nemôžem schudnúť poznáte niekto aj iné dôvody prečo neviem schudnúť? A ešte mám ako keby zovreté hrdlo niekedy ako keby som tam niečo mala a vlastne aj to bol další dôvod prečo som na štítnu žlazu šla a kedže je v poriadku tak to tiež nechápem z čoho to može byť

LiliLili

ahojte, skús obmedziť nie len sladké ale celkovo sacharidy ... pečivo, cestoviny, ryžu atď. A pozor tuky sú počas chudnutia veľmi dôležité, nemôžeš ich len tak prestať jesť. Skús si prečítať tento článoček je vyslovene o tukoch v jedle a počas diéty -odkaz odstránený-

kop11problem

Možno sa ti zastavil metabolizmus z toho šoku.
Keď som bol mladší, tak som nemal problém schudnúť, ani som sa snažiť nemusel.
Teraz to vidím tak, že nemám šancu.
Možno keď budem jesť vrabčie porcie, tak by sa to malo podariť...

Jessi_1111

Musíš hlavne jesť veľa ovocia a zeleniny, ŽIADNE sladkosti a mastné, nie že obmedziť... 3 litre ČISTEJ VODY denne... ak chceš podporiť chudnutie, tak jedine zeleným čajom, cviklou... žiadne tabletky na chudnutie... a hlavne VYDAŤ VIAC AKO PRIJAŤ. ;) Skús napísať nejaký svoj jedálniček, koľkokrát denne ješ, čo ješ a tak, aby sme ti vedeli poradiť, ak budeme vedieť...

ebi777

neviem prečo si ľudia myslia, že keď obmedzia sladké a mastné jedlá, že schudnú