Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Firma Zepter

Príspevok v téme: Firma Zepter
Ka_ta_ri_na

Ahojte, chcela by som sa spýtať či má z vás niekto skúsenosti s firmou Zepter?
Chcem si kúpiť biolampu od tejto firmy, ale jeden náš známy lekár nás odhovoril, vraj sú aj lacnejšie na tom istom princípe a vraj sú pracovníci tejto firmy dosť vulgárny a robia nátlak.
Ďakujem za každú pripomienku, názor.

Grendel

Ja som si kúpil biolampu pred niečo 2 rokmi. Dostal som ju, ale nedodali mi k nemu sprej. Bolo mi sľúbené, že mi bude dodaný až v januári, nakoľko už vtedy ho nemali. Bolo to pred Vianocami, tak som to neriešil. Už je tomu vyše 2 rokov a dodnes ho nemám.
Okrem toho som podnikateľ a dovolil som si ich požiadať o daňový doklad. Prišiel mi, ale nesedelo číslo zmluvy, s tou zmluvou, čo som mal ja. Zrejme niekto zmluvu prepísal, alebo si vyrobil daňový doklad, lebo mi to neprišlo z firmy. Zmluvu a tovar mi dodal iný, ako kto mi zaslal daňový doklad. Naozaj súce na zamyslenie.
Čakám 2 roky na sprej a robím im "dobré" meno kade chodím. Len verím, že mi ho dodajú, predsa som si zaň zaplatil.

Spisakova

Oni sú milý, ochotný, kým niečo potrebujete kúpiť, ale akonáhle máte reklamáciu, alebo niečo potrebujete, tak zrazu sa to nedá a ozvú sa - nikdy, prípadne s novými výrobkami.
Mám od nich vysávač, to je hotová katastrofa, odšťavovač takisto, akurát hrnca a biolampa sú pohodové.

Monkey1

Objednala som si od nich otrasne drahý odšťavovač, ktorý bol podľa jednej reprezentantky z BB super a najlepší na trhu. Výsledok je ten, že ho už mám tretí krát v servise, lebo je úplne o ničom, akurát za drahé peniaze. Ďalší mám z Lidl-a, cena ani nie polovica a je perfektný. Už od nich nechcem nič.

Nastvanyzakaznik

Radšej by mali posielať tovar, ktorý som si objednal a aj zaplatil a tovar ešte nikde! Obracajú moje peniaze, tak sa ľahko žije. Podľa mňa už pomaly nemajú ani nato, aby zaslali tovar, to viem od jedného pána, ktorý robil pre firmu.

Simunik

Všetko sa dá opraviť ak sa chce. Nás obchodný zástupca tiež odbil tým, že biolampa sa už nedá opraviť a ponúkal lacnejšie novú, tak ma naštval a poslal som ho preč. Na firme ochota nulová, komunikácia akoby s odpadom, tak som ju rozobral ja a opravil ju. Nie som žiadny technik, ale tá lampa má smiešne vnútro, za pár eur, súčiastky kúpite k nej v obchodoch s elektrosúčiastkami. U mňa bola na vine žiarivka, vyšla ma necelé 2 eur, začo na firme pýtajú aj 30. Žiadna veda, netreba sa dať odbiť a riešiť mimo firmy.
Ja už od nich tiež nič nechcem, sú neskutočne dotieravý a jednajú s vami ako s hnojom. Neviem, či si takto môžu dovoliť jednať s ľuďmi vo Švajčiarsku, ale ak áno, tak ich ľutujem. Taktiež neviem, či dačo ešte vo Švajčiarsku majú, lebo ich výrobky sú väčšinou z Kórei.

cosmos

Necitala som prispevky, ale napisem, co ma stve, co sa nam nedavno stalo. Manzel kupil biolampu, asi trikrat sme ju vykusali, potom isla do krabice, po case som ju chcela zase skusit, uz nesla, hladali sme servis na nete, horkotazko sme nasli, tam nas odbili, ze to sa neda opravit, tak takato draha vec putovala do kosa. Napisala som to zostrucnene, ale stalo nas to vela nervov a hadok medzi mnou a manzelom a medzi manzelom a firmou. Nechcem od nich nikdy nic ani zadarmo a myslim si o celej firme svoje.

naco

tiež som porovnávala rôzne typy biolámp, mala som zdravotný problém s chrbticou takže som chodila na rehabilitácie do nemocnice a tam som sa spýtala rehabilitačnej sestry, tam mali bioptron od fy zepter a tiež mi bol aj doporučený pretože je to lekársky prístroj a teda je klinicky testovaný, takže som si kúpila od zepteru aj s farebnou terapiou a som spokojná

1Milada

Ja som dlhodobou zákazníčkou spoločnosti, ale naposledy som zostala totálne sklamaná. Objednávala som nádoby do daru pre krstnú dcéru a pri objednávke ma akože pani, ktorá pre firmu pracuje zasypala darčekmi, lebo si to vraj zaslúžim. Prekvapená som zostala až po jej odchode a hlavne sklamaná. Zasypala ma síce emulziou na nádoby, ktoré som si bežne kupovala, ale ma prekvapilo, že nie je naplnená ani do polovice, takže som dostala "veľký" darček za asi 2 eurá, lebo bežne som kupovala emulziu za 5 eur. Dostala som ešte škrabku, čo ma vysmial manžel, že takú mi kúpi za 4 eurá, takže asi takto si firma váži zákazníka. Predtým som kupovala biolampu priamo v spoločnosti v BA a ľudia, ktorí pracujú priamo tam sa ani nedajú porovnať s tými, čo sú v teréne. Na firme sú naozaj veľmi priateľský, milý, profesionálny a v teréne pracuje iba odpad. Na začiatku som kupovala nádoby pre seba, vtedy som naozaj dostala pekné darčeky, ktoré dodnes využívajú moje deti, ale toto?!

1111111111

My máme doma biolampu už 15 rok, ale používali sme ju veľmi málo. Zarazilo nás, že mnohý lekári ju vôbec neodporúčajú, alebo aj keď nič nepovedia, tak sa iba pousmejú. Naposledy sme ju vytiahli pred 2 rokmi, svietili sme mačku, lebo jej vypadala srsť, ale nepomohlo. Vtedy sa nám lampa pokazila a odvtedy iba stojí v skrini.
Spolupracovníci s firmi ma ale otravujú non stop, už si nestíham do telefónu ukladať nežiadúce čísla.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Firma Zepter - Fórum - ZDRAVIE.sk