Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Firma Zepter

Príspevok v téme: Firma Zepter
Ka_ta_ri_na

Ahojte, chcela by som sa spýtať či má z vás niekto skúsenosti s firmou Zepter?
Chcem si kúpiť biolampu od tejto firmy, ale jeden náš známy lekár nás odhovoril, vraj sú aj lacnejšie na tom istom princípe a vraj sú pracovníci tejto firmy dosť vulgárny a robia nátlak.
Ďakujem za každú pripomienku, názor.

Ashley_111

Presne takýchto pekných pár týždňov trvalo, kým aj nám poslali už zaplatený odšťavovač, ktorý podotýkam skončil už v smetnom koši, lebo sa nevyrovná ani tomu obyčajnému z OKAY.
Niekoľko týždňov obracali naše peniaze, namiesto toho, aby dodali tovar. Moja švagriná si takto objednali čističku vzduchu a takisto čakala asi aj 2 mesiace, vraj vypredané. V tejto mienke sme žili až dovtedy, kým nás nezobudil jeden bývalý obchoďák z firmy a nepovedal, že zrejme nie vypredané, ale firma nemá peniaze.
Tie sms sú naozaj poriadne otravné a ponižujúce, ale o tom je Zepter.
Dnes by som už nič nekúpila na splátky, lebo nemám istotu, že ten tovar aj dostanem. Pekne z ruky do ruky.

Max_0024

Ruky preč od takejto firmy. Ja som si objednával od nich určitý výrobok, za každú blbosť posielali sms-ky, od gratulácie, až po platby, akoby som bol nejaký debil a keď som splatil tovar zostalo ticho. Tovar nikde, firma zmĺkla. Čakal som na tovar vyše mesiaca!!!! Podotýkam, že tovar bol už zaplatený a oni obracali moje peniaze.
Keď som to povedal reprezentantovi, povedal mi, že som si mal objednať cez Home Credit. Pýtam sa, čo by to bolo zmenilo, akurát by som platil poriadne úroky.
Nikdy viac od nich nič nechcem, zakúpim si všetko v zahraničí.
Inak ak nechcete, aby vás otravovali vo dne - v noci, nedávajte im telefónne číslo. Ak si objednáte, bude vás otravovať firma s sms, je to otravné a potom reprezentanti. Ja to už riešim tak ak sa natláčajú. Prídite a v bráne im poviem, že nemám záujem. Nech spaľujú naftu, možno sa odučia otravovať.

Judyyy

Mnohokrát si za svoje problémy môžu aj sami zákazníci, nakoľko sú lenivý si zistiť, čo sa aktuálne deje na spoločnosti a veria nenažratým reprezentantom.
Ja tiež pracujem pre firmu a niekedy sa nestíham diviť, aké veci sa dejú ako napríklad, prečistenie biolampy, šrotovné, posledné kusy výrobkov za extra ceny a mnoho ďalších výmyslov.
Ak je už niekto taký naivný, že si nevypýta blok, alebo faktúru, prípadne hodí svoju niekoľko 100 eur lampu reprezentantovi, ktorý mimochodom nie je oprávnený preberať reklamácie a čaká na zázraky, tak budiš.
Môžu vám ju vymeniť, zhovädiť dobré súčiastky, vymeniť za staré a nechcem menovať čo všetko. Blok, faktúry sú samozrejmosťou, ale poniektorým vyhovuje pohodlie. Potom sa netreba sťažovať, ale byť radšej ticho.

Ruu_do

Zepter už dávno nie je o tom, o čom bol niekedy. Ja mám kopec výrobkov, investoval som do nich nekonečne veľa financií, prepočítaval marky, ale teraz som už opatrný. Výrobky sú poväčšine vyrábané v ázijských krajinách a voči týmto nemám dôveru. To je v poriadku, že každý šetrí tam kde môže, ale kúpiť čínsky výrobok za horibilnú sumu sa mi zdá ako okrádanie ľudí.
Pred necelým rokom sa mi s firmou stala jedna nemilá vec a odvtedy mám názor na jej spolupracovníkov a aj vedenie spoločnosti.
Bol som pozvaný na akciu, kde som na rovinu povedal, že mám svojho dealera a budem objednávať zásadne od neho. Dotyčná pani mi povedala, že uvedený človek už dávno nepracuje pre firmu a ona prebrala po ňom zákazníkov. Neprišlo mi to čudné, lebo aj moji známy boli oklamaný presne touto frázou. Na moje prekvapenie sa mi po týždni ozval môj človek a povedal, že pri firme pracuje naďalej. Tak milá pani, toľko k tej serióznosti. Odvtedy som síce nič nekúpil, ale ak aj kúpim, tak tentokrát zo zahraničia, príp. cez net, lebo ten môj človek už nepôsobí pri firme. Viem od neho informácie, ktoré svedčia o firme a nie v najlepšom svetle.

001Ave

Bože, neviem od kedy pracujete pri firme, ale vaša naivita siaha až po nebesá.
Ja sa vám môžem na zmluvu vykašľať, potrebujem tovar a to čím lacnejšie. Mňa nemá čo trápiť vaša zmluva. Predstavte si, možnosti pri firme vždy boli. Ja mám sama dobrú známu riaditeľku a ona mi dokázala zabezpečiť výrobky aj za 50% lacnejšie. Dopracovala som sa k takým výrobkom, ktoré ste vy možno ešte ani nevideli a zmluvu nepotrebujem. Ak mierite nato, že ako to budem reklamovať, tak predsa cez ňu.

modracik

Bla_bla: Reprezentant si môže kupovať ,ako aj píšete,so zľavou, alebo dostáva v podobe darčekov niektoré produkty, ktoré si sám ale "vyrobí"-je to práca,ako každá iná.Odmena za prácu.A ako s tým naloží-to už je na ňom,či to predá za svoju cenu, ktorú si sám určí,ale zákazník musí rátať s tým, že nemá záruku na ten tovar.ibaže by bola KZ vystavená na meno reprezentanta.Tak ako som už písala, je to o prístupe a o ľuďoch.Ale určite to nie je fér prístup a ani nie je na vine samotná firma.

Bla_bla

Pani zlatá, je to pekne napísané len škoda, že je sem chodia dospelý a tí už z rozprávok dávno vyrástli.
Ja sama mám biolampu za 480 eur od jedného reprezentanta a pri každej akcii viem dopredu, čo si môže kúpiť takmer za pár eur a ak niečo potrebujem, tak to mám.
Cenník máte stavaný tak ako máte, ale asi máloktorý reprezentant už cenník využíva pre svojich známych. Tiež mám pár servírovacích misiek za necelých 40 eur a v cenníku je celkom iná suma, tak asi toľko k tej vašej rozprávke.

usmev

Viete,je to práca s ľuďmi a o ľuďoch. Nie sme rovnakí.Firma Zepter má vysoko kvalitné výrobky, o tom bez debaty. Že sú drahé, nuž, ale aj kvalitné. Je pravda, že to vyvolávanie a branie si kontaktov sa mi tiež nepáči.Ale to nielen Zepter, ale aj iné firmy robia, že pokaiľ na Vás kontakt získajú/ak ste si niečo už kúpili/,tak Vás pozývajú na rôzne akcie, ktoré firma organizuje.V tom nevidím problém.
Nechápem ale ,ako môže niekto kúpiť tovar za také peniaze na iného meno, alebo bez záruky,len preto, že je lacnejší-veď je to hlúposť!
Zepter má plné ceny, zvýhodnené ceny-za určitých podmienok a potom ceny VIP,pre tých, čo už niečo vo firme nakúpili. To, že ľudia sú nespokojní s reprezentantmi a "kydajú" na výrobky,to je zasa len chyba v reprezetantoch, lebo obchádzajú Politiku firmy,len aby predali-to máte pravdu.Opať je to o ľuďoch a o určitých zásadách.
Takisto nechápem, keď Vám lekár povie,aby ste nepoužívaii bioptron pri kožných problémoch, hojení rán a pod.,veď je to lekársky prístroj,preboha! Dobrý reprezentant Vám musí poskytnúť všetky informácie ohľadom výrobkov,aj ich predviezť, ukázať,ako ich používať.A keď máte nejaký problém aj po kúpe, vždy je treba byť k dispozícii, vedieť poradiť, pomôcť-jednoducho sa o zákazníka postarať, poskytnúť servis...Je to o postoji, o etike a charaktere človeka. To je môj názor,ja sa snažím každému zákazníkovi vyjsť v ústrety., preto som napísala tento príspevok,možno si niektorí vstúpia do svedomia,možno nie, ale vedzte, že sú aj iní ľudia, než s akými ste sa stretli..

Byvalo

A to ste sa nezamysleli, že prečo asi niekto robí tak pri firme? Ja som robila tiež pri firme a teraz utieram zadky starým ľuďom v zahraničí, lebo si potrebujem splatiť podlžnosti, ktoré som si vyrobila vďaka firme a úžasným nadriadeným pre, ktorých mali hodnotu iba obraty a nie človek. Však, nadriadený žijú z menších reprezentantov, tí si zarobia a tí menší padnú na sánku.
Človek tam robí, aby aspoň mal nejaký cent a preto robí na kdekoho, hoci je lepšie odtiaľ vycúvať čím skôr. Ja svoje rozhodnutie neľutujem, tu si človeka aspoň vážia a vo firme vás mali za dobytok. Pracujem pri ťažko chorom pánovi, ale ten si to nedovolí ako si dovolili poniektorí ľudia z firmy.
Boli časy, keď bol reprezentant vo firme pán a zákazník ešte väčší, ale to bolo pred pár rokmi. Vtedy si firma zákazníka ešte vážila, teraz je zákazník iba zdroj príjmu a reprezentant iba stroj na výrobu zisku. Niekedy bol jeden riaditeľ a ten bol s veľkým R, teraz je takmer každý riaditeľ, ale podmienkou je byť dostatočne drzý, arogantný a vedieť zdrať reprezentanta z kože.

Nex_ia

Človek má pocit, že vo firme už robia iba podvodníci. Ako mám potom splácať tovar rok firme, ktorá funguje na takýchto základoch a potom možno sa o rok tovaru aj dočkám? A ak sa nedočkám, alebo by firma zanikla, tak potom čo ďalej? Mám kolegyňu, ktorá má dcéru silnú astmatičku, kúpila si čističku vzduchu a dostala ju o 2 mesiace pozdejšie. Ináč, by ma naozaj zaujímalo, či je to vôbec v medziach zákona, že sa tovar platí aj rok a potom ho človek dostane? Však, ak je to forma lísingu, tak aj auto vám dajú po akontácii a využívate ho. Bol tu jeden pravdivý príspevok, teraz už zmazaný, že obracajú naše peniaze.
Ináč, ak máte podozrenia na čiernu prácu, tak sa to nezvyklo vykričať do éteru, ale konať. Sú nato inštitúcie a tam nepomôžu ani známosti. Načo sú policajti a kriminálka, alebo finančná správa, ale nie v mieste bydliska?

Textová Inzercia

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Firma Zepter - Fórum - ZDRAVIE.sk