Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Lekárska fakulta UKBA - pocity zo štúdia

Príspevok v téme: Lekárska fakulta UKBA - pocity zo štúdia
adho23

Ludia dobrí, viete povedat nejake skusenosti s Lekárskou fakultou v BA? Atmosféra ,učitelia,prostredie..ako to tam je, či naozaj sa ucí poriadne ,chodite do labakov a do nemocnic? Lebo som počul, ževraj tam budúci medici do 3. ročnika laboratórium a pitevňu ani nevidia...a či máte vobec nejaký volny čas íst napríklad do posilky a tak :) ďakujem...

NEnormalna

Síce študujem v Prahe, ale neboj ;) budeš mať času..hlavne sa nauč efektívne učiť sa. Stíham aj posilku, aj brigády, aj osobný život :) ide o to, či ťa to baví.. držím palce!

adho23

ďakujem ti pekne za odpoved :) ja sa teším na pitvy celkom ako uvidim tie štruktúry a tak, len som mal pochybnosti či vobec budem mat nejaky volny čas lebo všetci hovoria že medicína je iba sedieť 18 hodín nad knihami a zvyšok ak sa podarí spať.. :/

medickazba

ahoj tak to si pocul dost hluposti ;), studujem tam a dostala som sa vsade, labaky mas od prvaku tak sa neboj budes robit s chamikaliami a to ta caka aj druhak ;). do pitevni budes chodit a niekedy si budes priat, aby odpadla pitva, ale ja som take stastie nemala napriklad :p a cas do posilky tak to zalezi na tebe a na tvojej schopnosti si rozdelit cas ;). ja som to stihala :)

Textová Inzercia

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov