Dat si od neho zaplatiť dovolenku?

Príspevok v téme: Dat si od neho zaplatiť dovolenku?
6497

Ahojte

Otazka znie jednoducho. S priatelom mame na temu peniaze trochu odlisny nazor. Zatial co prenho peniaze znamenaju len papieriky, tak ja setrim ako sa len da, lebo nemam ich.

Problem je, ze chce zaplatit dovolenku, ale nemôzem to dovolit, lebo ja nemam nic a mam dost velky problem si nechat nieco platit. Co by ste urobili vy?

Suhlasili by ste nakoniec so zaplatenim dovolenky, alebo nie? Som studentka, nemam pracu ani brigadu hoci som sa pokusala o jej najdenie dlho dlho. On pracuje.. ma zdroj prijmu.

6497

To ani nie je zbytocna hrdost. Vela veci tu zohrava dôlezitu rolu. Kebyze mamka mi nemala cim prispiet aspon na to vreckove tak by som ani ist nemohla. Jej by sa ten napad nepacil, nedovolila by mu, aby mi nieco cvakal. Resp. dovolila, kebyze sme boli ovela dlhsie spolu, len ona aj v dlzke vztahu vidi nas problem. A nakolko som tak vychovana - nenechat si platit velke polozky tak som mala dilemu.

Ale uz je po nej. S priatelom som hovorila, je to tak ako mamka navrhla, on plati dovolenku, ubytovanie a ja mam vreckove. Takze ideme :)

Uvazovanie trvalo dlho a aj vam dakujem za pomoc :))

jedulka

nevidím kromě tvojí zbytečně vysoké hrdosti,kde je problém si nechat dovolenou zaplatit.Spíš bych řešila jestli se mi tam chce...

TinaM

No ja si tu dovolenku zaplatit dam :D
Ale poporiadku, skoncila som skolu, tak si uzivam posledne prazdniny. Boli sme s priatelom v grecku, tu dovolenku som si platila sama. Ale boli sme len na tyzden a priatel by velmi chcel ist este autom do chorvatska. Ja som sa vzdy tvarila tak nejako rozpacito, tak sa ma opytal, ci tam nechcem ist. Nuz, musela som s pravdou von, aj ked on to vedel uz davno. Povedala som, ze si ju nemozem dovolit. Na to mi povedal, ze mi predsa slubil, ze mi dovolenku zaplati. A kedze som trvala na tom, ze tu v grecku si zaplatim sama, mam unho stale jednu dovolenku...parada, mozme balit kufre :D