OA a veterina

Príspevok v téme: OA a veterina
Di*

Ahojte, neviem ako to tu chodí a či vôbec niekto zareaguje na môj problém, ale za pokus to stojí a vopred ďakujem všetkým, ktorý sa pripoja a poradia mi.

Takže, som študentka na Obchodnej akadémii a veľmi by som sa chcela venovať veterine. No mám taký problém, že chémiu na strednej neštudujem a na ZŠ mi vôôbec nešla, takže neviem z chémie prakticky nič, mám iba chabé základy. Mám taký pocit že s prijímačkami to bude problém. Vedel by mi niekto povedať, aké náročné sú tie skúšky a čo všetko by som si musela ne tej chémie naštudovať? Prípadne poradiť mi nejaké knižky, kde sa chémiu, ktorú tam budem potrebovať naučím? Alebo bol by niekto taký láskavý a poslal minejaké veci a testy ktoré sú potrebné? (ten kto študoval veterinu v Košiciach)

Oplatí sa mi to vôbec, kedže ku chémii nemám blízko? Bojím sa, že to proste nezvládnem.

Nela41

Úprimne povedané moc veľkú šancu ti nedávam. A to viem čo hovorím. Ja som šla na medicínu z OA a viem aké úsilie ma to stálo.
Chémia mi na ZŠ šla, mala som ju rada a zaujímala ma. Učenie chémie popri OA bolo pre mňa skôr vykúpením z ekonomiky a aj tak boli dni kedy som si v slzách vravela "serem na to!"
Tej chémie je strašne veľa najmä keď otvoríš podklady a uvidíš 1500 otázok z ktorých je kopec totálne nezmyselných a treba sa ich doslova nabifliť lebo sa nedajú nejako rozumom odvodiť.
To máš dokopy 3000 otázok z biológie a chémie pri ktorých je 8 možností a to všetko treba dokonalo vedieť, aby si bola jednou z najlepších a dostala sa tam.
Bez vzťahu k tomu si neviem predstaviť človeka z obchodnej dostať sa tam a ešte keď sa popri chémii treba učiť biológiu ktorej je strašne veľa a popritom sa pripravovať na maturity..
Skúsiť to samozrejme môžeš, ale nie je to prechádzka ružovou záhradou a veľké šance tomu nedávam, prepáč

Di*

Ďakujem pekne za odpovede :)