Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Mam narok na socialne stipendium?

Príspevok v téme: Mam narok na socialne stipendium?
AfterEight

Dobry vecer, som studentka VS.

Nevedel by mi prosim Vas niekto povedat,ci mam narok na socialne stipendium?

Ano nasla som uz nejaku kalkulacku,ale bolo to velmi komplikovane.

1,preco potrebuju vediet,ake platy mali moji rodicia pred rokom?

2. ja nepracujem,studujem, mama zaraba mesacne okolo 500e, otec je uz polroka nezamestnany. (od februara poberal polrok davky do augusta)

Nestudujem v meste mojej VS, dialka 125km

Dakujem

maros22088

Dobrý Deň chcel by som sa opýtať, či mám právo poberať socialne štipendium aj na súkromnej vysokej škole.
Vopred Ďakujem.

AfterEight

Winki,dakujem za tvoj nazor. Tu som pisala ako na poslednu moznost. Z inych for,ziadna reakcia. Ale aj tak kludne mozme toto uzavriet,na 90% nic nedostanem,podla toho co citam o soc. stipku

winki

Aftereight....inak na tieto témy sú tu špeciálne fóra, kde napíšeš otázku a človek kompetentný na to ti odpovie. Skús prelúskať google. Tu ti ľudia povedia, len to čo si myslia, alebo ich vlastnú skúsenosť.

AfterEight

Jasne,ze mame rezervu. Len mi bude luto,ak ju fakt budu musiet pouzit.setria si to na ine veci...ako ved ked o rok skoncim,ja im planujem prispievat,aj ked s nimi nebudem byvat,ale teraz ma to stve. Preco sa stat nepozera na situaciu v tomto roku,ale sleduje.co bolo pred rokom. Nech rovno posudzuju situaciu,ked nasi nemali deti (co najmensie vydavky)

AfterEight

Viem,co vsetko treba.
Dakujem aj za tvoju odpoved.
Tiez stracam nadej,aj tak to podam.
A viem,ze este podam odvolanie.
Snad to niekto pochopi,ze je teraz nezamestnany a nie,ze pred polrokom bol....

Mexy