Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Červené fliačiky na tvári

Príspevok v téme: Červené fliačiky na tvári
myslm poziti

Tak asi dva mesiace pozorujem, že sa mi robia nejaké tie fľaky po tvári. Niesom tehotná, neužívam antikoncepciu, žiadne hormony....tak čo mi JEEEE???
Najprv to začalo pod okom napuchnutý vačok, potom pod druhým, teraz už aj čelo a smeruje to na líca..a dokonca ma to začalo svrbieť. Tiež aj pod krkom,trocha na hrudníku vidím začervenanie. Pracujem s istým materiálom, ktorý je napušťaný kadejakými syntetikami..ale robím tam už takmer 3.roky.,žeby sa mohla prejaviť nejaká alergia na material?? až po takom čase?..Som alergička, ale take niečo som ešte nikdy nezažila....Po víkende idem na kožné, nech sa pozrie lekár..Pozná to niekto, z čoho to môže byť......nechcem vyzerať, akoby som sa červenala. Niekedy to vyzerá lepšie, inokedy sa viac prejaví...Panebožeeeeeeee.......

myslm poziti

:-(((((((((((((((((((((((((((((( Chcem byt ZDRAVA. Rng...ak by si to precital...porad nieci. Kozna mi predpisala Omarit antihis..ze do 8 dni bude ok..malo by. Preslo uz 5 ..je to zle. Ak to neprejde..vraj okamzite mam dorazit. Preco ma lekari dokazu takto vystrasit?? Preco trosku neberu ohlad na ludi????..:-((((((((((...Nedikazem sa z toho...pozbierat..

myslm poziti

Citim mravcenie celej tvare...dokonca hrudnik.dekolt mam zacervenaly. Google tvrdi..ze to moze byt aj z vycerpania...alebo telo sa chce zbavit negat.myslienok...ja si stale ale myslim..ze to bude alergia na pancuchy s kt.pracujem. Vobec to tu niekto cita ..alebo nik to nepozna....do kelu...kolko dithiadenov mam zjest???????

Textová Inzercia

Stop suchej a olupujúcej sa pokožke!

Vyskúšajte novú kozmetickú masť Psoricol s výťažkami z rastliny Yucca Shidigera.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Červené fliačiky na tvári - Fórum - ZDRAVIE.sk