Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Od Zyloramu k Citalopram TEVA - čo je zle ?

Príspevok v téme: Od Zyloramu k Citalopram TEVA - čo je zle ?
iamthenerd

Ahojte,
užívam Zyloram už tretí mesiac ale keď mi naposledy lekárka predpísala liek, tak mi v lekárni povedali, že majú výpadok Zyloramu, ale že mi dajú Citalopram TEVA. Vraj je tam rovnaká účinná látka. Teraz beriem ten Citalopram už ôsmy deň a je mi nejako blbo. Bolí ma hlava a je mi nevoľno... Nemôžem ísť k svojej lekárke lebo som mimo mesta. Myslíte, že tú nevoľnosť mám len preto, že sú to prvé dni užívania a že to prejde ? Alebo by som to mala začať riešiť ? Pomaly prestať s AD ? Ja neviem... ??

Dede2222

No Teva...zbohom, tie lieky majú asi taký účinok ako 10x vylúhovaný čaj..:) Užívala som Escitalopram Teva asi 6 mesiacov a účinok žiadny, resp. taký slabunký, že som lekárovi vrátila celý balíček a on mi vypísal iný druh Escitalopram Mylan a to už je iný prípad, krásne zaúčinkoval. Podobný problém som mala aj u iných lekárov. V lekárni ale radi hovoria, že výpadok a pod., pretože majú rôzne zmluvy s výrobcami, tak tlačia lieky daného výrobcu. Lenže ty ako pacient máš právo žiadať presne to, čo Ti vypíše lekár. Však, keď ho nemajú na sklade, objednajú a o 1-2 si môžeš prísť pre ten liek, ktorý Ti predpísal lekár.

luciano

Zyloram je generikom Cytalopramu, to znamená, že Cytalopram je originálny liek. Skús si dať predpísať iné generikum napríklad Citalon, alebo Citalec.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Od Zyloramu k Citalopram TEVA - čo je zle ? - Fórum - ZDRAVIE.sk