Problém ADHD u vysokoškoláka - vyživovy doplnok na zmiernenie priznakov

Príspevok v téme: Problém ADHD u vysokoškoláka - vyživovy doplnok na zmiernenie priznakov
global

Dobrý deň ako už nadpis napovedá mam 21 rokov študujem na vysokej škole a mám problém s ADHD. Tento problém mám už od detstva nikdy to nebolo nejako špeciálne liečené pár krát som bol síce u psychológa ale akurát kôli IQ testom aby zistili prečo mám slabšie výsledky na základnej a o pár rokov aj na strednej škole. Teraz keď som na výške bol som znova na IQ testoch u psychologičky a vyšlo mi mierne nadpriemerne IQ - 110. Ale nebolo to zas také jednoznačné pretože ako sa uvádza vo výsledkoch ktoré som dostal moje IQ je disproporčne rozdelené takže napríklad matematické schopnosti mam v oblasti vyššieho nadpriemeru 125 ale takú predstavivosť (priestorovu a plošnú) mám stredný podpriemer 84. Vlastne zaver tam je, že mám IQ 110 ale mam problem s ADHD a problem s vizualno-motorickou koordinaciou čo vlastne aj zodpovedá výsledkom jednotlivých častí IQ testu.

Teraz k tomu čo chcem na internete som našiel toto : mozek-pamet.heureka.cz
Podla recenzii to fakt výrazne pomáha s ADHD problém je, že malím deťom ktoré už v 5 rokoch berú 4 tabletky x denne čo ja vážim 3x viac tak neviem koľko by som ich musel denne zjesť.
Moja otázka znie existuje nejaký ekvivalent pre dospelých lebo ako sa zdá podobné veci robia len pre deti.

Vďaka.

henri

Ja by som na Tvojom mieste skusil niektory pripravok na baze Piracetamu na zlepšenie kognitivnych funkcii a k tomu nejake nenasýtené mastné kyseliny s glukozou a trochou kofeinu,to ale nie je na dlhodobe uživanie.
- ak chceš naozaj trvale zlepšenie
tak doporučujem EEG biofeedback trening...

luciano

Ritalin je skutočne svinstvo, to má doubledog pravdu. Je otázka, prečo sa takýto dryák predpisuje deťom.