Samota v Trnave

Príspevok v téme: Samota v Trnave
somtojaiba

Ahojte, nemyslim si, ze som nejak na tom zle, ale som studentka v TT, prvacka na MGR. celeho bakalara sme boli fajna partia styroch kamosiek, no po statniciach sa vsetko zmenilo, dva nezostatnicovali a jedna odisla do zahranicia, kde aj ostala a zrazu som sa tu ocitla sama. V skole mam kamaratky, ale su to len spoluziacky, ktore od vsemodial dochadzaju a po skole idu domov. Mne strasne chyba to stretavanie sa, chodenie na pivo, sem tam na disku a podobne.Som normalna 23-ka, rada sa bavim, kecam o chlapoch, chodim von, lenn teraz nemam nejak s kym. OBcas si vyjdem, ale to ma pozvu len chalani, ktori sa tvaria ako moji kamosi, no chcu byt skor mojmi frajermi , no ja hladam nejaku svoju polovicku, kludne aj skupinku, kam by som sa mohla chodit vyventilovat. Nie je tu niekto taky? alebo mi neviete poradit ako by som svoj stav zmenila?? DIky vsem

phoe

To su teda rady...súhlas s mackani. V Trnave som počula o pár fajn kluboch, skús nájsť aspoň jednu osobu, hoci aj chalana a chodievajte spolu na zaujímavé kultúrne akcie, tam spoznas ďalších ľudí. Bav sa, zoznamuj s čo najviac ludmi.

mackani

Podla mňa je somarina , čo píšu tu všetci , že zameraj sa na vzťah a rodinu. Sme v modernej dobe,treba si uťžívať,baviť sa,mať kamošov. Ved v 23-ke by si mala začínať najlepšie žiť a nie zakladať si rodinu.

Hrac

ak si na fb, daj sa do skupiny intraku, stale tam kohosi volaju zahrat daky sport (aspon co obcas vidim) :-) zasportujes a zoznamis sa :-) ale suhlasim, radsej sa zameraj na vztah, kamarati tak ci tak odidu casom.

apreco

a preco nezacnes s niekym normalne chodit? proste si najst chalana a travit cas s nim aj si s nim robit program. teda, ak nie si lesba. v takom pripade si najdi priatelku se vsim vsudy. v pare je to v tvojom veku prirodzene a zaujimavejsie. a nebudes sama.

Prezývka55

No 23 to uz pomaly treba mysliet na karieru a rodinu a nie take marnotrapnosti :D