Vymknutá

Príspevok v téme: Vymknutá
Marčuška

Dobrý deň.
Riešim problém s (ex)partnerom. Študujem v Bratislave a on tam pracuje. Žili sme spolu v byte, zatiaľ len krátko, cca. 2 mesiace. Avšak sme sa náhle a nečakane rozišli pri príchode domov, teda ku našim rodinám. Teda všetky moje osobné veci ostali uňho v byte a on ma tam nechce pustiť. Síce tvrdí, že mi ich ktosi pozbiera a odnesie na internát na úplne cudziu izbu.. ale ja si to neprajem a on nespolupracuje. Mám predsa právo si svoje veci vziať. Neželám si aby s mojimi vecami manipuloval niekto cudzí. Môžte mi pomôcť ako postupovať ?

Prezývka55

elena nebud mudra lebo nie si :D
a nie kazdy to tu ma cas sledovat od zaciatku no na zasmiatie z naivity niektorych ludi nie je nikdy neskoro.

Elenka trestne oznamenie mozes podat na hockoho, ale ked sa prd dokaze mozes si ho zosulat do rolky a zapalit alebo niekam strcit. Na co neexistuju svedkovia a dokazy tak to sa nestalo.

MultiLevel

marcuska, podla emailu by som ta tipovala na velmi nesamostatnu osobu....Pre nieco sa priatel s tebou rozisiel, keby bo stastny hadam sa nerozchadza. Bud si pravy dovod priznas sama pred sebou, alebo sa dalej trap....Ako pise v sprave, veci ti doruci, takze trepat sa do bytu nema vyznam...este ti aj prachy poslal, comu nechapem uz vobec. Mala by si ich pekne vratit.....mal ta rad ale museli byt v tom vztahu riadne problemy..

0vecka

2 elena ale tu nikto nepochyboval o tom ze sa da podat trestne oznamenie. Ibaze co sa vyriesi? Skor sa moze "pachatel" nasrat hodit doklady do najblizsieho kontajneru a vsetko popriet.

elena...

nedám Maoam, nato si príď sama, ale keby sa náhodou dostal niekto do situácie, kedy bol konaním nejakého iného človeka poškodený, nevie si rady, a ani si nie je istý o aký konkrétny trestný čin ide, môže podať trestné oznámenie. To ako vec skončí, je už iná vec. Nenechajte sa odradiť a odpinkať zo strany policajtov, že oni s tým nič nemajú a podobne.

Trestné oznámenie