Hrčky na krku

Príspevok v téme: Hrčky na krku
prosimvaspor

Dobry den, potrebujem poradit. Zacalo to tym ze som si nasla uzlinu, ktora za 2 tyzdne zmizla mala som to z prechladnutia. Potom ked som si chytila krk nad klucnou kostou som si nasla pohyblivu guličku cca 1 cm , nebolí. ( neviem ako dlho to tam mam) ale zlakla som sa.
-
bojim sa dokorov a nechce tam ist , a ked som zacala uz panikarit zase som si nasla dalsie 2 nad nou ako keby na tepne ci zile no neviem ci to su nejake hrcky alebo si to len namyslam. kazdopadne potrebujem pomoc PORADTE nechcem ist k lekarovi :( :( :(

Veroniqa

Presne ako ja,.... :-)
Mňa to prešlo, ale trvalo mi to ešte asi 10 dní po nádche. Je to hlien, takže neboj sa. Ja som sa tiež takto stresovala kvôli všetkému a keďže som študentka SZŠ, tak pri niektorých príznakoch som už panikárila ešte viac.
Inak skús cmúľať cukríky, mne to pomohlo.

prosimvaspor

ešte by som sa ťa opýtala, momentálne mám nádchu a kašel, a v krku keď viac krát preglgnem city akoby som tam mala hlien, potom to prejde, može to byť z chrípky? :| na dotyk necítit, ani ked zatlačím nebolí nič.

prosimvaspor

díky. a náhoda, tiež sa volám veronika :) tak vieš, ja sa vždy zlaknem a potom začnem panikáriť ... a možno to mám aj z toho, že som bola chorá pretože sa mi to zmenšuje...
tak ale ja mam nad klucnou kostou az pri krku gulicku a za tou tepnou či žilou dalšie dve... aspon si ma upokojila :D

Veroniqa

Podľa mňa sa vôbec nemusíš báť! :-) Ja mám 17 a tiež si podobne nahmatám hrčky na krku a sú to presne ako ti povedala aj mamka žily.
Na kľúčnej kosti si pravdepodobne hmatáš na kosti výbežky.
Neboj sa! Ja som si to prestala všímať a mám pokoj aj bez lekára.

prosimvaspor

Dankaaa:

mam 13 :O :| hovorila som to mame lenže povedala že to možu byt aj žili... unave nie, ani potenie...

Dankaaa

Radšej choď k lekárovi. Neviem či máš aj iné príznaky (potenie v noci, únava,...) alebo koľko máš rokov, ale môže to byť všeličo (zápal v tele, tuková uzlina, lymfóm,...).