Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Lexaurin a neurol

Príspevok v téme: Lexaurin a neurol
cortex

dobrý deň, mám problém, ktorý sa týka toho, že som odcestovaná na 4 mesiace v zahraničí a trpím neskutočnými úzkosťami a túžbou ísť domov, čo však momentálne nie je možné. Na upokojenie mi bol odporučany neurol 0,5 pol tabletky iba v prípade, že cítim napätie. Ja však pociťujem úzkosť permanentne, neviem sa na nič iné sústrediť, iba na to, že sa cítim otrasne. Skúsila som si dať aj jednu celú tabletku, ale účinok žiaden. Mám k dispozícii aj Lexaurin 1,5, vie mi niekto poradiť, že ak si dam 2x denne pol tabletky, či mi to može ublížiť? resp. či to bude mať nejaký účinok? závislosti sa neobávam, pretože viem, že ak prídem naspäť domov, problém pominie a budem v pohode. dakujem za rady

medikamentus

Tabletky neuzivam, max pol anopyrinu, ked ma boli hlava.
Kolegyna, pani pred 60-tkou uziva Lexaurin 1,5 mg uz 15 rokov
a ziadnu potrebu zvysovat davky nema. Tvrdi, ze zavisly
moze byt clovek na comkolvek. Od sexu, drog az po automaty.
A ze ona sa trapit nebude...
Je to o postoji k veci.

Tomas12345

Ahoj :) hlavne sa neodporucuje zbytocne kombinovat lexaurin s neurolom. Bud ber lexaurin alebo len neurol.Inak ja som maval tiez uzkosti a to aj cely den a dokonca az paniky a mne velmi pomohol guajacuran. Je to sice chemia ale nenavykova a bez predpisu .Aspon to vyskusaj. Uvolnuje to svalstvo a na mne to krasne uvolnovalo a to som bol fakt tazky pripad . Co aj recenzie kukam tak fakt velmi dobre ohlasy su na to. Napis mi na tomas55555@centrum.cz mozme pokecat :)

Laty

Ahojte mam taky problem mansi..
Lezala som v nemocnici a bol mi podavany lexaurin 3x denne vobec som to netusila.. a mala som sa vnutorne velmi cudne ked sa pozriem s5tne na to.
Citala som teraz neziaduce priznaky a je v nich aj ze ma moze pritahovat opacne pohlavie teda (zena) priznam sa mala som taku bujnu fantaziu aj zvysenu chut libida ktora mi pretrvava dodnes ja sa chcem spytat je to normalne a kolko to moze trvat ? Naposledy som mala tabletku pred 2dnami a uzivala som ich mesiac , je mozne ze este sa nachadza nieco v organizme ??
A taktiez som mala aj nocne mory, poruchy so zapametanim si nedavnych informacii..

Peter Vlcek

Neurol je najsylnejsi upokojuci prostriedok.Sylnejsi ako lexaurin.Ak sa uziva dlhodobo,vznika tolerancia,to znamena,ze povodna davka nestaci a aby ucinkoval tak treba zvysovat davky.Preto neurol neodporucam brat dlhsie ako 3tyzdne.Potom postupne znizovat,nie naraz,lebo hrozi abstinencny syndrom.V najhorsom pripade krce,alebo epilepticky zachvat.Ak vam nezabral neurol 0,5,zoberte 1,0 a na lacno,lebo plny zaludok zabranuje jeho vstrebavanie.Potom urcite do hodiny zaberie.Brat iba v kritickych stavoch.

kumaska

lexaurin uživam rano 1 tabletu, dlhodobo . nema žiadne vedlajsie učinky.Nie som plačliva a depky ustupili.Liek sa musi uživat dlhsie aby zabral .Mala som ho uživať rano a vecer , ale stací mi len rano .Nesmie sa prestať uživať naraz , ale znižiť davku na dlhší čas na polovicu.Odporúčam začať 1 tabletou rano .Uživat dlhodobo. Dobra pomoc.

cortex

dakujem helper12, skús mi napísať tvoj nick a nájdem si ťa na skype. viem, že to nejako dám, vydržala som od augusta doteraz, ostáva mi 16 dní. bolo to ťažké od začiatku, ale čím je koniec bližšie, tým viac sa ho neviem dočkať a to mi drása nervy

helper 12

neboj, už to tam nejako zvládneš...a isto ti celá táto skúsenosť niečo pozitívne prinesie...každá skúsenosť totiž posúva človeka vždy ďalej a ďalej...vo všetkom treba hľadať zmysel, teraz ti to príde ako ťažké obdobie života, ale časom sa na tom dobre pobavíš :) ak máš možnosť, tak choď medzi ľudí čo najviac...i keď ich budeš len počúvať. prídeš na iné myšlienky i keď aspoň len na chvíľu...neustále premýšľanie nad tým, ako chceš ísť domov, ako ti tam je ťažko, zle a pod., celú tvoju situáciu iba komplikuje a sťažuje...musíš začať myslieť pozitívne!!! uvidíš, celý ten pobyt ti len prospeje, budeš si ho môcť uvádzať do životopisu, bude ti nápomocný pri hľadaní práce a pod...je potrebné, aby si našla zmysel toho celého pobytu, a nie rozmýšľala "len" nad tým, aby už skončil :(
verím, že to tam máš veľmi ťažké a cítiš sa isto sama...ale musíš zmeniť svoj postoj...skús si napríklad pozrieť nejaký obľúbený film alebo nejaký dobrý sitkom...poprípade, ak by si chcela, si môžme písať cez nejaký chat (napr. skype...) :)

cortex

Ahoj helper12, máš úplnú pravdu, vždy ked si dam tabetku, tak čakám, či mi je lepšie alebo nie, neustále myslím na to, koľko času ešte ostáva a neviem sa toho zbaviť. Neviem sa sústrediť na školské povinnosti, ani na čítanie kníh, na veci, ktorými by som si vedela spríjemniť dni. Samozrejme, že si uvedomujem, že mi ostava už len 20 dní, kalendárik si vediem od prvého dňa pobytu a sama sebe nadávam, že keď som to vydržala už tolko dní od konca augusta, že je až smiešne, aký cirkus vyrábam teraz, tesne pred odchodom. Nebolo mi lahko ani vtedy, ale teraz to už ženiem do extrému. Tie dni mi prídu ako večnosť a mám pocit, že ten vysnívaný deň odchodu už ani nenastane. Problémom je to, že sa tu nemám veľmi s kým baviť, neviem sa nakopnúť a aj ked mám príležitosť byť s inými ľuďmi, tak sa medzi nimi necítim dobre. Je to bludný kruh. A som rada, že som tu napísala tento príspevok, lebo aj toto mi kúsok pomáha, keď vidím podporu od druhých. Viem, že sa musím zbaviť tohto negatívneho zmýšľania a sústrediť sa na to, že je to len chvíľka...

helper12

Ahoj cortex...velmi sa kontolujes a privelmi sa snazis zbavit tej uzkosti (co je normalne, pretoze chces opat normalne fungovat), ale nerobis dobre :( istý cas som mala starsne problemy so spankom a uzivala som lieky na spanie...strasne som sa na ten spanok zamerala, na potrebu, ze spat musim, ze mi napokon nestacili uz ani 2 tabletky na noc a po 2 hodinach som sa zobudila s tym, ze som sa kontrolovala, ci vlastne spim...strasne mi pripominas moje spravanie...vsetko je to o psychile...tebe kludne zaberie aj ten neurol, nemas nan este vyvinutu toleranciu, ze by si si musela zvysovat davku...musis sa "len" ukludnit a zmenit zmyslanie...hladaj zmysel celeho toho studijneho pobytu, preco si sa na to vlastne dala...coho sa tak obavas? doma ti nic neunikne, vsetko si stihnes vynahradit prichodom domov:) 3 tyzdne vobec nie je dlha doba...urob si trebars kalendarik s 21 dnami a kazdym dnom si jeden odskrtni a tes sa z toho, ze sa ti to krati...totiz vsetko je v nasej hlave...pokial clobek nezmeni zmyslanie, moze uzivat aj kvanta roznych liekov a nikam ho to nemusi posunut...hovorim z vlastnych skusenosti ;) drz sa!

Textová Inzercia

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Lexaurin a neurol - Fórum - ZDRAVIE.sk