Špina kamarátka - mám sa s ňou zmieriť?

Príspevok v téme: Špina kamarátka - mám sa s ňou zmieriť?
Dawia

Mala som "kamarátku" , ktorá je zároveň aj frajerkou frajerovho bratranca. Čiže všetky oslavy v rodine,a iné akcie absolvujeme spolu.Poznali sme sa ešte predtým, ako som chodila s mojím frajerom.Keď som začala chodit s mojim frajerom, vtedy som spoznala, aká je. Prekrúca rozne veci, klame, ohovára. Nikdy som jej to do očí nepovedala, iba som sa sňou pohádala. Podviedla aj svojho frajera, a využíva ho na peniaze, to vidí každý z rodiny, aj jej to niekedy vyhodia nepriamo na oči, ale do očí jej to tiež nik nepovie. Študujeme rovnaký odbor, akurád ona je 3tiačka, ja druháčka. AJ čo sa týka školy mi hovorila blbosti, strašila ma že neviem čo, potom som to povedala spoluziakom, a nebola to pravda-samozrejem som vypadala ako hlupańa. Neskutočne sa chváli neviem s čím, čo všetko jej frajer kúpi, a že možu si dooliť všetko. V lete sme išli spolu na dovolenku, lebo sme mysleli, že tam bude iná, a dovolí frajerovi si vypit atd.. Ale nebola. Jednej našej spoločnej známej som v afekte- lebo som bola na nu uz ozaj naštvaná som pvedala, čo si onej myslím , a ona jej to vyzvonila. Začala hádka, ale pre pokoj v rodine, som sa jej ospravedlnila. Potom sme sa chvílu bavili, aj ked to bolo oničom. Dorazilo, ma , ked sa mi pozdravila len vtedy, ked bola sama,a k bola s nieakou spoluziackou v škole, ignorovala ma! Tak som ju vyhodila z fb! Odtedy sa nebavíme! onedlho nás čaká spoločná oslava , kde bude určite-a ja už som teraz z toho na nervy. Nnechcem, aby si rodina všimla, že sa nebavíme! Frajer mi hovrí, že to mám mat na háku.. ale mna to trápi.. Viem, urobila som chybu,mala som jej jasne povedat co si onej myslím.. Ja som aj rada ze uz sa spolu nebavime lebo sa len chvalila, klamala, a vymyslala si napr ze ma nemaju frajerovi rodicia radi atd..! Tktiez naprikald dovolenku objednala bez nasho suhlasu!N druhej strane aj mam ekopec zazitkov , ale ja neviem ci to vsetko chchem naspe