Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Chudnutie

Príspevok v téme: Chudnutie
Swetlus

Ahojte, potrebovala by som poradiť... v poslednom čase som v jedení ako odtrhnutá z reťaze..dosť som pribrala...dnes som sa pozerala do zrkadla a nechápala som ako som mohla tak pribrať.. viem že najúčinnejšie bude cvičiť vo fitku a hlavne obmedziť niektoré jedlá...prijala by som pomocť od niekoho skúseného..vytvoriť nejaký jedálniček, čo jesť, čo nejesť... budem vďačná za všetky odpovede :/

Otto

namiesto čokolády si dajte mrkvu alebo jablko a večer pri televízii si radšej klepnite po prstoch. A jedlo si vždy nakladajte na tanier a nepridávajte si - budete mať lepší prehľad, koľko ste zjedli

Romanaaa

Mne pomohlo, keď sme začali chudnúť s manželom. Spoločne sme sa držali, aby sme po večeroch mlsali, chodili sme spolu behávať a vzájomne sme si pomáhali, aby sme to nevzdali. a obaja sme úspešne zhodili a beh sa pre nás stal príjemne stráveným časom vo dvojici

SSara

Pokiaľ nemáte nejaký zdravotný problém, schudnete jedine tak ak príjem bude nižší než výdaj - to znamená, že keď viac jete, musíte viac športovať. Najlepšie je dodržiavať pravidelné stravovanie 5 krát denne, nejes´t neskoo večer vylúčiť pečivo, sladkosti, mastné ťažké jedlá a veĺa sa hýbať. Prípadne možete pridať aj nejaké lieky na chudnutie, poraďte sa v lekárni. Alebo si zaplaťte osobného trenéra a dietologa a riaďte sa ich radami. Všetko sa dá, len treba chcieť

danielson33

myslim že tu je kopec dobre mienenych rad. Ak to chceš zjednodušene a priamočiaro napiš. no v prvom rade musiš chcieť aj niečo preto urobiť nie len sa sťažovať a vyplakavať

sannko

z mojich skusenosti. vyrad komplet sacharidy. ketonova ketodieta.
zvys prijem bielkovin a zdravych tukov.
ak to poctivo dodrziavas, prebieha ketoza a kila idu rychlo a jednoducho dolu

Gima

Keď lekári prikazovali ľuďom dodržiavať diéty s nízkym obsahom tukov predpokladali, že budú mať menej pacientov s ochoreniami srdca. Ukázalo sa však, že nevyvážená strava bola chybou. Nielenže poškodzuje cievy, ale vyvolala epidémiu obezity a cukrovky. Odborníci na výživu zatiahli brzdu a okrem prírodných potravín, ovocia a zeleniny začali do diétnych plánov zaraďovať aj živočíšne tuky.
Bez tukov to nejde

„Telu neprospieva veľa cukru, sladkostí, múky a nadbytok tuku, navyše s nesprávnym zložením mastných kyselín,“ hovorí MUDr. Peter Minárik. „ Bez tukov však nemôžete existovať, dôležité je vedieť, ktoré telu prospievajú a ktoré škodia.“
Losos, makrela, sleď

Polynenasýtené mastné kyseliny sa delia na omega-6 a omega-3. „ Väčšinou máte v strave príliš veľa tých prvých, sú v mäse, vo vajciach, v zelenine a v niektorých rastlinných olejoch. Získavanie omega-3 kyselín je ťažšie, pritom pozitívne vplývajú na činnosť srdca, pomáhajú znižovať riziko arytmií, pôsobia protizápalovo a chránia proti rakovine. Sú v repkovom a ľanovom oleji, zo živočíšnych zdrojov sú omega-3 mastné kyseliny v tučných morských rybách, ako losos, sleď a makrela,“ dodáva MUDr. Peter Minárik.

Kde sú

Polynenasýtené tuky - omega-6 mastné kyseliny sú v rastlinných olejoch, napríklad v kukuričnom a slnečnicovom, v pšenici a sezame. Polynenastýené tuky - omega-3 mastné kyseliny sú v tučných morských rybách, vo vlašských orechoch, v repke, v sóji.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Chudnutie - Fórum - ZDRAVIE.sk